Sierpień, 2016

Wtorek, 16 sierpnia 2016 Kategoria Peleton, Szosa

182. Płasko ale jednak Godów wpadł :D

Dziś lekka odmiana, pojechaliśmy na początek na płaskie tereny, Borzęcin i te rejony. Tempo nawet, nawet. Na koniec jednak ciężko było odmówić podjazdu pod Godów ;) Wjechaliśmy od strony sadów, zjazd do Porąbki i powrót do domu najkrótszą drogą.

Niedziela, 14 sierpnia 2016 Kategoria Peleton, Szosa

181. Odpusty i żniwa

Szybki dojazd do Złotej na spotkanie z jeżdżącym wcześniej Marcinem. Potem już standard na pętlę.  Minęliśmy odpust po drodze ale nie kupiliśmy cukierków ani petard. Na dole w Łysej Górze kupiona Pepsi i lecimy na Godów. Marcin odskoczył i zniknął, a ja spokojnym tempem bo nie było mocy w ogóle. Na Godowie przerwa na ową Pepsi. Po chwili zjazd do Porąbki i od razu podjazd pod Bocheniec. Niemal do samego szczytu na kole sporego kombajnu, dopiero na zjeździe mu odjechaliśmy.

W sumie popieprzyły mi się opisy tej i ostatniej jazdy, ale dobra...

Sobota, 13 sierpnia 2016 Kategoria >1000m, Peleton, Szosa

180. Urwany łańcuch (tak jakby)

Dziś sporo przewyższeń. Na początku lecimy do Jastwi i podjazd w kierunku Bocheńca. Na stromej ściance bezpośrednio po zjeździe mocno szarpnąłem, zmieniłem przełożenie i... poszedł łańcuch... Po chwili okazało się jednak, że łańcuch jest cały, a brakuje spinki. Bez większych nadziei udaje się więc w dół w poszukiwaniu owej spinki srama. Już miałem zrezygnować, gdy udało się ją dostrzec. Obie połówki tuż obok siebie na szosie :D I co najlepsze - bez żadnego szwanku. Czyli wychodzi na to, że rozpięła się, a nie strzeliła. Dziwne ale zawsze się mówi o tym żeby nie zmieniać przełożenia przy mocnym naciskaniu więc dostałem za swoje :)

Spinka jak wspomniałem była cała więc po chwili pojechaliśmy dalej. Po Bocheńcu wjazd na rundę - podjazd pod Godów, zjazd do Łysej i pętla z dwoma podjazdami w Jaworsku. Potem lecimy na Gwoździec i już płasko przez Porąbkę.

Piątek, 12 sierpnia 2016 Kategoria Peleton, Szosa

179. Pętla

Dziś pogoda troszkę lepsza bo świeciło słońce czasem i było cieplej. Spotkałem Marcina i Ankę, którzy jeździli po Godowie i dołączyłem. Z Marcinem polecieliśmy na pętlę, On już po raz n-ty tego dnia :D W Łysej Górze przerwa na Pepsi i powrót przez Biadoliny, którymi się nie dało wczoraj. U mnie wyszło skromnie, ale Marcin zaczął ze 2 godziny wcześniej i nabił 80km i 1500m pionu :)

Czwartek, 11 sierpnia 2016 Kategoria Peleton, Szosa

178. Jesiennie

Pogoda raczej jesienna ale zdecydowaliśmy polecieć z Marcinem na rundkę. Było chłodno więc ubrałem dwie koszulki i nogawki/rękawki. Początek sierpnia kurde. Podjechaliśmy Bocheniec, a potem dwa razy Godów. Chcieliśmy wracać przez Biadoliny ale tam mokra droga więc nie chcąc uwalić rowerów pojechaliśmy krócej przez Maszkienice.

Odkryłem, że problemy z kolorami w kamerce spowodowały wgrane skrypty. Dziś jeszcze je miałem więc kolory na zdjęciach są dziwne, ale problem chyba już rozwiązałem.

Poniedziałek, 8 sierpnia 2016 Kategoria Nocą, Szosa

177. Magiczna noc!

Wieczorny wyjazd już po zachodzie słońca. Mimo małego dystansu było fantastycznie, totalny reset i masa wrażeń! Na sam początek widzę niesamowite niebo zachodnie z pięknymi chmurami. Wieczór bardzo ciepły: 23 stopnie ale wziąłem trochę więcej ubrań do kieszeni bo po zmroku różnie bywa. Kieruje się w stronę południową, na zachodzie żółto ale wokół coraz ciemniej. Mijam strefy chłodniejszego powietrza. Po chwili opuszczam wieś i zaczyna się podjazd wśród łąk i lasu. Na niebie piękny księżyc, a na drodze co chwilę jakieś dzikie zwierzątka. Najpierw młode sarny, potem ze dwa lisy. No i koty. Na szczycie dość długa przerwa, niesamowity spokój, cisza przerywana tylko cykaniem świerszczy. I piękny zapach letniej nocy. Na górze wyjątkowo ciepło więc komfort pełny. W kierunku północnym widok na dobrze oświetlone Mościce oraz Tarnów.

Po przerwie jadę w dół. Mijam jakiegoś borsuka albo coś, niezwykle duże zwierze. Kawałek dalej znów lis, no normalnie zoo :) W niektórych miejscach niesamowicie zimno, ale tylko lokalnie. Niezwykle przyjemny wieczór na rowerze!

Niedziela, 7 sierpnia 2016 Kategoria Szosa

176. 10000km

Po jednym dniu deszczu dziś powrót słońca. Pojechałem na Łysą Górą i zaatakowałem Jaworsko ale z marnym skutkiem. Potem już powoli kontynuacja pętli. Czyli w zasadzie to co 85% tego roku ;) Wpada też 10000km w tym sezonie. Jedynie 2 dni wcześniej niż sezon temu, więc lecę dość równo. Raczej zeszłego sezonu nie pobije.

Sobota, 6 sierpnia 2016 Kategoria Szosa

175. Cadexem do Brzeska w deszczu

Transportowo do Brzeska. Lało równo. Wziąłem Cadexa.

Piątek, 5 sierpnia 2016 Kategoria Szosa

174. Płasko

Płaska trasa mimo, że wiał bardzo mocny halny. Oprócz tego upał. Znów krótko. Znów bez motywacji.

Czwartek, 4 sierpnia 2016 Kategoria Szosa

173. Bajabongo ale czasówka na koniec

Pętla Złota, od początku tempo turystyczne, duży upał i parno. W Uszwi zaryzykowałem i pojechałem nową dla mnie drogą ale ta oczywiście skończyła się w lesie. Tak więc powrót i już normalnie na Biesiadki. W Porąbce przerwa na Pepsi. Średnia 23,9km/h :D
I niestety telefon żebym w miarę sprawnie wrócił bo miałem ze sobą klucz do domu. Tak więc szybko dokończyłem Pepsi i rura do domu. Co ciekawe szło dość fajnie, 40 nie schodziło niemal z licznika. Pobite prywatne segmenty Porąbka - dom i średnie gdzieś podchodzące pod 40. Spoko.