Sierpień, 2013

Suma kalorii:19999 kcal
Sobota, 31 sierpnia 2013 Kategoria Szosa

Szczurowa, J. Mokre, Radłów

Dziś płasko ale dość szybko. Najpierw z wiatrem na północ do Szczurowej i dalej do Kwikowa. Potem Jadoniki Mokre, Wał Ruda, Radłów, i na zachód pod wiatr przez las Radłowski. Na koniec wypróbowałem drogę Wola D. - Bielcza. Odremontowana i można już nią śmigać :) Jest to dobra alternatywa, do pętelek i skrótów :]

-310813
Wtorek, 27 sierpnia 2013 Kategoria >100km, Szosa, Peleton

Sto z Szymkiem

Przed 15 wyjechaliśmy, na początku płasko. Gdzieś za Borkiem złapałem gumę... Potem przez Mikluszowice i Puszcze Niepołomicką. A potem gdzieś za Bochnią i E4 po hopkach, przez Pogwizdów, Brzeźnicę do Poręby Spoytkowskiej, z której już do domu.
Ciekawa trasa, wpada do kolekcji gmina Kłaj :)

mapa potem i może jaka fotka ;]
-270813
Niedziela, 25 sierpnia 2013 Kategoria Nocą, Szosa

Pętla nocą, Święto Grzyba

Już po zmroku jazda z lampą <3 :P Najpierw pojechałem do Porąbki i z powrotem, a potem wstąpiłem do Łęk na święto grzyba i koncert zespołu Kombi. Posłuchałem pół piosenki i wróciłem :P Chłodno.
Piątek, 23 sierpnia 2013 Kategoria >100km, Szosa, >1000m

Duża pętla Bieszczadzka

Wybraliśmy się rodzinnie w Bieszczady. Na samym początku miałem z domu pojechać rowerem ale po takiej trasie mógłbym zdychać do końca pobytu i było by niefajnie. Więc pojechałem samochodem do miejscowości Smerek. W pierwszy dzień bez rowera ale za to trochę wspinaczki. W Piątek rano śniadanie i to po co przyjechałem: 110km pętelka po Bieszczadach :)

Już na starcie problem: plecaczek z aparatem bardzo przeszkadzał na plecach. Udało się go jednak umieścić na kierownicy i mogłem jechać dalej. Pierwsze 13 km masakra, odliczając kilkaset metrów zjazdu cały czas pod górę... Średnia po tych 13km wyniosła 16km/h :D. Ale za to widoki cudne.

Dopiero w Ustrzykach Górnych większy kawałek zjazdu, bez problemu 45km/h. Tendencja spadkowa drogi trwała aż, gdzieś do Procine, nie wliczając małych hopek super się jechało. W Procisne odbiłem na chwilę w prawo zobaczyć cerkiew i zaraz potem dalej w drogę.

Droga znów zaczęła lecieć lekko pod górę aż, gdzieś za Lutowiska, jakieś 9km podjazdu... Pikuś przy początkowych 13km :P. Na szczycie minęło mnie dwóch kolarzy, z którymi się mijałem od początku: Najpierw na samiutkim początku jak startowałem to przejechali. Chwilę potem widzę ich przy sklepie. W Ustrzykach jeden z nich mnie wyprzedził. Na dole ja jego bo tamtem czekał. Po chwili już obaj mnie znów wyprzedzili jak zdjęcia robiłem. Myślałem, że tyle ich widziałem ale w Lutowiskach jakimś sposobem znów mnie wyprzedzili jak jadłem batonika. Pojechałem więc za nimi. Jeden z nich miał lekkie problemy na podjazdach.

Przed czarną odpuściłem sobie ich kosztem robienia zdjęć. W Czarnej skręciłem w lewo, do Ustrzyk Dolnych było zbyt daleko jak na mnie w ten dzień.
Od Czarnej kolejny podjazd, nie tak długi (3km) ale dość stromawy. Na deser jednak ładny widoczek na szczycie :)Do Polany znów w dół, najpierw po serpentynach, a potem znów niby płasko ale jednak 35 nie schodziło z licznika ;)

Po kilkunastu kilometrach zjazdów i podjazdów byłem w Sakowczyku i zacząłem rozglądać się za sklepem. Same smażalnie ryb :P Sklep znalazłem jednak po odbiciu w lewo po dość ostrej ściance. Chwila przerwy na zrobienie izo i dalej w drogę. Kilkanaście kilometrów wzdłuż potoku oraz lasu, spokojną dróżką (tam wszystkie są w sumie spokojne ;)) Trochę zaczęło mnie pobolewać tu i tam, a krótkie ale częste hopki nie pomagały na zmęczone nogi.

W Dołżycy jednak odzyskałem na chwilę siły po było już nie daleko. Ale niestety pod górę prawie cały czas. Miałem jednak czas, reszta rodzinki było jeszcze w terenie więc się toczyłem 20 na godzinę :P Zajechałem na pole namiotowe ale zastałem tylko pusty namiot. Szybki telefon i muszę czekać do godziny na resztę i przedewszytkim ciuchy i wszystko inne... Więc krótka sesja foto przy strumieniu i trochę 'pustych' kilometrów po Wetlinie. Chwilka przerwy na loda i batona w sklepie i znów powolne toczenie się tam i z powrotem. Na koniec znalazłem jakąś drogę boczną z najstromszą tego dnia ścianą i tam sobie podjechałem. Było tam z 18% na bide :)

Dziś miało być więcej ale wróciliśmy już wczoraj ;P Ale pętla zaliczona, kilka gmin do kolekcji więc jest ok.

Sobota, 17 sierpnia 2013 Kategoria Szosa

na orlika

na orlika do Brzeska, pograć ze znajomymi. Pierwszy raz kopałem piłkę poważniej od zimy ;P Wole szosę jednak :)
Czwartek, 15 sierpnia 2013 Kategoria >100km, Szosa

Taka tam seteczka

Znów kilka dni przerwy od roweru było ale dziś cały dzień w końcu wolny. Pogoda bardzo fajna, 22 stopnie, lekki wiaterek i trochę chmur na niebie.
Udało się więc wyskoczyć na spokojną setkę.

Na początek bardziej górzyście: pojechałem sobie do na Sufczyn i zrobiłem podjazd do Jaworska. Po zjeździe kolejny podjazd do Gwoźdźca. W Niedźwiedzy przerwa bo odpust więc kupiłem cukierki :P

Chwilę potem znów podjazd tym razem do Złotej. To było w zasadzie tyle z tych większych górek (choć i tak nie były to nie wiadomo jakie góry ;]). W Porębie skręciłem w kierunku Bochni, na drogę, którą dawno nie jechałem. Do Bochni jednak nie zajechałem bo nie taki był plan, chwilę wcześniej w Brzeźnicy odbiłem na Łazy w kierunku E4 i Rzezawy. W Łazach do zapamiętania ładna dziewczyna na rowerze, ale zapomniałem o radzie Szymona żeby ją zepchnąć do rowu, a potem ratować :D :P.

Po przekroczeniu czwórki już wybitnie płaskie tereny. Przejechałem koło centrum rozrywki w Borku i skręciłem za znakami na Okulice.
Szło szybko bo wiatr pomagał. Przed Uściem Solnym na poboczu zauważyłem samochód Activlaba i gości rozkładających jakiś dmuchany baner/bramę. Czyżby jakieś zawody?

Od Uścia pokierowałem się na Szczurową i tu niespodzianka, pięknie wyremontowana droga :D Wiedziałem, że był remont bo tak to bym się tam w życiu nie pchał po tym co było rok temu, ale remont był generalny bo pięknie i szeroko zrobili. Do Szczurowej na luziku ponad 30, reperując średnią.

W samej Szczurowej kiepsko bo też robią generalny remont ale tam są w trakcie dopiero. Chwilę później minąłem Rylową i w Borzęcinie w prawo w moje strony. W Wokowicach minąłem się z jakimś innym szosowcem :) Myślałem, że więcej zobaczę kolarzy, widziałem tylko jego na szosie oraz wcześniej w Gwoźdźcu dwóch kolarzy na MTB.

Po chwili już byłem w domu bez żadnego dokręcania.
109km w sumie, tak miało być :) tempo niskie, raczej spalanie ciastek niż jakiś trening siłowy ;>

-150813
Poniedziałek, 12 sierpnia 2013 Kategoria Szosa

Gwoździec, Jaworsko

Jak za starych czasów, pętla po Gwoźdzcu i Jaworsku. Wyszło oczywiście więcej bo dojazd ;) Całkiem dobrze się cisnęło po płaskim.
Sobota, 10 sierpnia 2013 Kategoria Szosa

zmodyfikowana pętla

To co zwykle ale doszedł podjazd pod Godów.
Dziś chłodno i pochmurnie, całkiem super :) mimo, że na długo jechałem.
-petla-godow
Czwartek, 8 sierpnia 2013 Kategoria Szosa

zapomniałem lampy

Rekord gorąca, w Tarnowie 37,7 u mnie 37,6 w cieniu, coś niesamowitego. Dopiero o 19 wyjazd ale zapomniałem lampy i musiałem szybko wracać bo się szybko teraz ściemnia...
W Dębnie na górce dokręcone 74,4km/h hehe nie myślałem, że można tam tak szybko ;]
Niedziela, 4 sierpnia 2013 Kategoria Szosa, Peleton

Gorąco.

Wyjechaliśmy w czterech ale ostatnie 30km samotnie. Najpierw z dwoma wycinakami Grześkiem i Mateuszem szybkim tempem do Łysej Góry, gdzie dołączył jeszcze jeden kolega i potem wolniej na Zakliczyn. Przed Paleśnicą kolega został w tyle (Grześkowi i Mateuszowi się spieszyło) ja się utrzymałem kilka km za nimi (po płaskim cisnęliśmy 40) ale na podjeździe mi uciekli (pod sam koniec :/). Dogoniłbym ale źle pojechałem w efekcie czego straciłem kilkanaście minut do nich.
Po pobłądzeniu trafiłem w końcu do Filipowic i promu w Piaskach, a dwóch kolegów było akurat w połowie drogi przez Dunajec :| Spóźniłem się ze 3 minuty. Poczekałem sobie przy brzegu na prom i sam pojechałem przez Czchów do Złotej. Do góry swoim tempem, jeszcze zawitałem do sklepu. Potem już zjazd do Łoniowej i stałą trasą z Porąbki dojechałem do Szczepanowa. Po ostatnich przygodach z głodem dziś wypchane kieszenie żarciem :P