Sierpień, 2016

Sobota, 27 sierpnia 2016 Kategoria Szosa

192. Bocheniec i Godów o zachodzie. Przerwa.

Wyjazd przed zachodem więc szybkie tempo żeby zdążyć. Najpierw przejazd przez Brzesko, a potem górki - Bocheniec i Godów. Piękne widoki zachodu, plus fajna widoczność na Tatry (jak na sierpień). Bardzo klimatycznie ale musiałem szybko wracać bo się ściemniało, a miałem ze sobą tylko mini lampki-żabki.

A poza tym to robię sobie tydzień przerwy od rowera. Decyzja zdecydowanie zapadła zbyt późno ale lepiej późno niż wcale. Od dobrych 2 miesięcy brakuje bardzo motywacji oraz radości z jazdy. Robię 50 kilometrów i wracam do domu. Setki to dla mnie wyzwanie i męka. Szkoda się męczyć, trzeba odpocząć i podejść do tematu od nowa. Stąd tydzień. Może to mało, a może nie. Fakt jest taki, że ostatnio tydzień przerwy od rowera zanotowałem w Styczniu. W Styczniu 2014 roku... Myślę, że to zdecydowana przesada. Teraz tydzień, w zimie trzeba będzie wymusić conajmniej 2 kolejne. I powinno być dobrze :) Także do zobaczenia we Wrześniu!

Piątek, 26 sierpnia 2016 Kategoria Nocą, Szosa

191. Droga mleczna

Późnym wieczorem wziąłem aparat, rower, improwizowany statyw (lego) i pojechałem w kierunku Dębna na upatrzoną wcześniej miejscówkę. Warunki doskonałe więc udało się zaobserwować i sfotografować drogę mleczną :) Bardzo przyjemnie było.

Piątek, 26 sierpnia 2016 Kategoria Szosa

190. Godów setny raz

Z Marcinem na pętlę. W między czasie wjechaliśmy na Godów i był to mój setny wjazd na tą górę w tym roku :) Złożyło się na to:

28 razy od Łysej Góry
24 razy od Dołów
18 razy od Dębna
13 razy od sadów
13 razy od groty
4 razy od Dołów II

Tempo całej jazdy spokojne, upał lekko przeszkadza.

Środa, 24 sierpnia 2016 Kategoria Szosa

189. Pętla - tempo

Pętla ale w dość dobrym tempie. Zamontowałem lemondkę pierwszy raz od dawna i pojechałem. Dość mocne tempo + bardzo mocne fragmenty.

Wtorek, 23 sierpnia 2016 Kategoria Peleton, Szosa

188. Pętla w grupie

Dziś jazda w 5 osób. Pojechaliśmy zrobić pętlę. Bardzo fajnie wyszło.

Niedziela, 21 sierpnia 2016 Kategoria Szosa

187. Godów przed wieczorem

Tak jak kilka dni wcześniej - późny wyjazd na Godów i z powrotem. Mało czasu przed wieczorem, więc krótka trasa.

Sobota, 20 sierpnia 2016 Kategoria Peleton, Szosa

186. Rekordowy peleton Brzesko Cycling :)

Dość nieoczekiwanie zebrał się 9 osobowy peleton kolarzy z Brzeska i okolic :) To bodaj rekordowy wynik i niesamowicie się jechało w tyle osób. Trasa dość krótka i płaska ale było naprawdę fajnie. Odwiedziłem pierwszy raz kilku kilometrowy odcinek Velo Dunajec docelowo łączący Wietrzychowice z Zakopanem.

Piątek, 19 sierpnia 2016 Kategoria >1000m, >100km, Peleton, Szosa

185. Dobczyce, Wieliczka

Wreszcie setka. Ostatnia wpadła niemal miesiąc temu 24 Lipca... No ale taki ten sezon letni do dupy, że brak motywacji. Mimo to, udało się zgadać we trójkę na coś dłuższego więc o 11:00 ruszyłem na Brzesko. Pół godziny później w pełnym składzie ruszamy na Jodłówkę. Tempo raczej spokojne, bo nie chodziło tu o robienie czasówek, a o przyjemny rowerowy dzień. Pogoda świetna, słońce, bardzo ciepło ale bez zbyt dużego upału i wiatr, który nie przeszkadzał aż tak jak zwykle.

Dotarliśmy do Bochni, przejechaliśmy przez centrum i bokami wydostaliśmy się na południe. Tereny bardzo rzadko przeze mnie odwiedzane więc było fajnie. Pojawiły się hopki mniejsze i większe. Na górze Św. Jana przerwa w sklepie, każdy wypił pepsi i zjadł co miał zjeść i jedziemy dalej. Teraz sporo zjazdów, w tym dwa szalone przez Zegartowice, gdzie mieszka Rafał Majka. Po chwili docieramy do Dobczyc, Marcin niestety musi wracać na dom bo brakuje mu czasu, a tymczasem ja i Arek lecimy na północ w kierunku Wieliczki.

Teren cały czas mocno pofałdowany, a do tego spory ruch w pobliżu centrum bo piątek. Nie było więc świetnie, ale udało się w miarę sprawnie przejechać przez Wieliczkę i uciec na Brzegi, gdzie niemal miesiąc temu rozegrały się śdm'y. Do dziś nie posprzątali hehe. Docieramy do Niepołomic, gdzie robimy stop w sklepie i po chwili wlatujemy do Puszczy Niepołomickiej więc jest spokojnie i pusto i chłodno (no albo raczej nie ma aż takiego upału). Z Puszczy już znajome dobrze tereny więc droga szybko zlatuje i melduje się w domu z całkiem fajnym kilometrażem ;)

Czwartek, 18 sierpnia 2016 Kategoria Peleton, Szosa

184. Prom i Zakliczyn

Pojechałem z Marcinem. Na początku plany większe ale skróciliśmy trochę. Pojechaliśmy w kierunku Czchowa i na prom. Później spokojnie na Zakliczyn i powrót przez Jaworsko. Niby nie tak dużo kilometrów i przewyższeń, ale tempo spore i jadąc bez śniadania doigrałem się bomby pod koniec :)

Środa, 17 sierpnia 2016 Kategoria Szosa

183. Godów przed wieczorem

Szybki (choć wolny) wyjazd na Godów i z powrotem jakoś koło zachodu słońca.