Kwiecień, 2016

Sobota, 30 kwietnia 2016 Kategoria Szosa

88. Jaworsko

Pętla przez Jaworsko ale dość dobrym tempem. Na zjeździe po serpentynach znów bardzo mocno przycisnąłem i choć opadłem z sił na końcu (5km segment) to udało się wyszarpać KOMa o 1 sekundę :D Później trochę wolniej bo i wiatr zaczął przeszkadzać ale mimo to w miarę dobre tempo do końca. Kwiecień kończę wynikiem 1620km i 16892m w pionie. Nie jest źle. Dystans roczny 4455km.
Piątek, 29 kwietnia 2016 Kategoria Szosa

87. Bez pomysłu

Bez pomysłu. Do Brzeska co było błędem bo było pełne maniaków w samochodach. Potem już spokój na bocznych drogach
Czwartek, 28 kwietnia 2016 Kategoria Szosa

86. Rzezawa, Poręba

Trochę dłuższa trasa. Ruszyłem do Rzezawy na płasko ale potem już pagórkowato. Fajny podjazd do Poręby, a następnie kierunek na Biesiadki. Na tamtejszym podjeździe bardzo mocne tempo i wskoczyłem na drugie miejsce. Dorzuciłem jeszcze całą pętlę po Jaworsku na koniec więc wyszło sporo kilometrów.

Wtorek, 26 kwietnia 2016 Kategoria Szosa

85. Na dwa razy

Jazda dwa razy. Najpierw rano, koło 12 w południe. Od samego początku mimo słońca jechało mi się koszmarnie źle. Było zimno i do tego wiał wyjątkowo zimny wiatr. Na podjazdach się gotowałem, tylko po to by chwilę potem przy powiewach czuć lód na plecach. Zrezygnowałem będąc na Godowie. Wróciłem więc do domu, tam okazało się, że przyszła kamerka :)

Po 16 kolejna próba. Tym razem było dużo lepiej - większe zachmurzenie ale za to o 5 stopni cieplej i mniejszy wiatr. Jechało się sto razy lepiej. Zrobiłem pętelkę przez Jaworsko, zahaczając o Biadoliny. Dystans dzienny całkiem w porządku. Kamerka sprawdzona - działa :)

Poniedziałek, 25 kwietnia 2016 Kategoria Szosa

84. Deszcz przeszkodził

Bardzo niepewna pogoda, a mimo to wyjechałem. W Dębnie zaczęło kropić więc wróciłem. Nic na siłę :)

Sobota, 23 kwietnia 2016 Kategoria >1000m, >100km, Peleton, Szosa

83. Nowe ściany w Czchowie

Dziś we dwóch. Pogoda taka na dwa razy - chłodno i trochę pochmurnie oraz wietrznie. Pojechaliśmy dobrym tempem na Bocheniec od Jastwi, gdzie wykręciłem swój najlepszy czas. Później standard do Gwoźdzca, w którym odbiliśmy w prawo do "Czarnego Lasu", w którym to Marcin wynalazł dwa cmentarze z czasów wojny. Początek porządny podjazd po asfalcie, potem kilkaset metrów szutru. Przejezdnego jednak dla szosy. Po krótkiej przerwie ruszyliśmy dalej. Czekał nas kilkukilometrowy odcinek główną drogą do Czchowa. Tam skręt w prawo na Będzieszynę. Tu czekał na nas bardzo konkretny podjazd, z fajnym kilkunastoprocentowym nachyleniem. (1km @10%). Na górze odpoczynek i lecimy dalej.

Cały czas kręciliśmy po okolicy Będzieszyny i zjechaliśmy tym razem nową dla mnie drogą, też z porządnym nachyleniem (1,7km @8%). Zaraz po zjeździe - ściana, a jak :) (1,8km @9%). Na koniec tych okolic perełka czyli kilometrowy zjazd z nachyleniem średnim 14%. Trzeba to będzie przejechać w drugą stronę bo szykuje się bardzo ciężki podjazd (max ~25%!). Zjechaliśmy tuż obok promu i z niego skorzystaliśmy, aby nie musieć jechać krajówką.

Pokierowaliśmy się na Tropie, gdzie czekał na nas podjazd do Dzierżanin. Też niczego sobie (1,9km @10%). Zjechaliśmy do sklepu w Filipowicach, i Pepsi była prawdziwym wybawieniem ;) Od tej pory już bez tak dużych nachyleń w kierunku Zakliczyna i domu. Wyszła setka, dobre metry w pionie, więc wszystko się zgadza :)

Piątek, 22 kwietnia 2016 Kategoria Szosa

82. Grabno, The Drzewo

Jazda solo. Bardzo mocny zachodni wiatr. Początek więc elegancki, do Wojnicza średnia ok. 35km/h. Potem już pod wiatr ale po hopkach żeby aż tak nie męczyć. Odbiłem na szybką pętelkę po Jaworsku. W Dębnie zboczenie z asfaltu, aby po 5 latach w końcu podjechać pod Drzewo. To drzewo, które focę niemal za każdym razem jak przejeżdżam tą drogą :)

Chodzi o to drzewko :)

W końcu z innej perspektywy :D

Czwartek, 21 kwietnia 2016 Kategoria Szosa

81. Destrukcja kamery...

Pojechałem sobie na Godów. Tam niestety pech i kamerka została rozjechana przez samochód... Później jeszcze raz Godów i domu.

Środa, 20 kwietnia 2016 Kategoria Szosa

80. Po opony

Okrutny wiatr i miałem nie jechać w ogóle ale do kolegi przyszły zamówione opony więc skoczyłem. Zamówiłem tradycyjnie Conti GP4000s II 25mm. Poprzednie zrobiły jakieś 12000km i są zupełnie zjechane.
Wtorek, 19 kwietnia 2016 Kategoria >1000m, Szosa

79. Przewyższeniowo

Znowu pętla przewyższeniowa. 19,3m w górę na 1km trasy, tegoroczny rekord.