Czerwiec, 2012

Sobota, 30 czerwca 2012 Kategoria Szosa

dobicie do tysiaka

cel na dziś był jasny: ostatni dzień Czerwca na liczniku pod nazwą 'czerwiec' 944km. Wstałem o 8 i już o 8:30 byłem na dwóch kółkach, jak się potem okazało 8:30 i tak była zbyt późną porą na rower... Dziś tempo wycieczkowe, pełen relaks ;) Najpierw stała trasa do Bielczy, w Sterkowcu odbiłem na Jadowniki i pojechałem do Brzeska na lody. Stamtąd w kierunku Jasienia. Poręba, Uszew, Zawada i podjazd do Lewniowej. Potem Biesiadki i zjazd do Łoniowej, a z tej z powrotem do Porąbki. Jeszcze jedna pętla i wbiło 60 km :)

Jak mówiłem 8:30 - zbyt późno, w połowie drogi upał się zrobił i jechało się ciężko.

I tak oto udało się w jeden miesiąc walnąć ponad 1000 km :D

Piątek, 29 czerwca 2012 Kategoria Szosa

po czasówce luźno po okolicy

po okolicy po zmroku do lampy. Czadowo, super atmosfera, super pogoda. Lato jednym słowem
Piątek, 29 czerwca 2012 Kategoria Szosa, >30km/h, ITT

Czasówka o zachodzie...

Po 20 wyjazd pierwszy raz od dwóch dni. Postanowiłem strzelić sobie czasówkę ot tak żeby zobaczyć jak tam tempo :). Przez Dębno i Wolę D. super tempo: 37-40 km/h przez większośc czasu. Zapłaciłem za to przed Bielczą, gdy mnie trochę zatkało ale tempo dalej 32-36 km/h. Przez Bielczę do Wokowic w dalszym ciągu 32-36. Sterkowiec i Maszkienice trochę słabiej 28-34,tak samo w Dębnie na prostej do Porąbki. 500 metrów od kreski sprint ponad 40 km/h ale nie wiem ile dokładnie bo nie patrzyłem już na licznik jak przekroczyło 40 :). Średnia bardzo satysfakcjonująca dla mnie: 32.8 km/h :D na dystansie 31.8 km.
Miejscami jak rwałem to aż bolało ale taki to już sport, piękny ale ciężki :)

Daleko mi jeszcze do średnich typu 36-40 km/h na jeszcze dłuższych dystansach ale nie jest źle patrząc na to, że treningów praktycznie żadnych nie robię pod tym kątem. Po prostu jeżdzę ;)
Środa, 27 czerwca 2012 Kategoria Szosa

Jadowniki Mokre, Radłów i walka z wiatrem

Dziś dłuższa trasa. Pierwsza faza super z wiatrem przez Wolę, Biadoliny i Bielczę 37-42 km/h momentami :O. Przed Borzęcinem już wiaterek zawiewał i spadło tempo do ~30km/h, przez Borzęcin i Dołęgę ciężko. W Zaborowie w prawo i znów z wiaterkiem. Przez Jadowniki Mokre aż do Radłowa kapitalnie się jechało tempo nie spadało poniżej 33km/h a zdarzyło się pareset metrów 47 km/h przejechać z wiatrem :D super uczucie. Niestety w Radłowie skręciłem w kierunku lasu Radłowkskiego i Warysia i masakra! 22-25 km/h się wlokłem... strasznie ciężko szło, tak samo przez Borzęcin, Przyborów, aż do Szczepanowa.

Wyjechałem koło Bazyliki w Szczepanowie. Następnie klasycznie przez Sterkowiec, Maszkienice, Wolę, i Dębno do Porąbki.

Ogólnie pozytywnie, gdyby nie wiatr w twarz byłoby idealnie.

Trasa: Porąbka Usz. - Dębno - Wola D. - Biadoliny Szl - Bielcza - Borzęcin - Dołęga - Zaborów - Jadowniki Mokre - Wał Ruda - Wola Radłowska - Radłów - Brzeźnica - Waryś - Borzęcin - Borek - Borzęcin - Przyborów - Szczepanów - Sterkowiec - Maszkienice - Wola D. - Dębno - Porąbka

Wtorek, 26 czerwca 2012 Kategoria Szosa

po okolicy znów

chłodno i bardzo wietrznie dziś było. Nawet ubrałem długie spodnie + sługi rękaw i pełne rękawiczki :P i było idealnie. Trochę się pokręciłem po bliskiej okolicy żeby zawinąć do domu jakby zaczęło padać ale nic takiego nie nastąpiło.

Zrobiłem sobie podjazd pod Godów od strony Porąbki (ten krótszy ale stromszy na, którym 25% się zdarza przez chwilę ;) ), udało się podjechać choć się zmachałem nieźle :)
Niedziela, 24 czerwca 2012 Kategoria Szosa

krajoznawczo

Dziś luźno i trochę pooglądać m.in. autostradę. Najpierw wpakowałem się na drogę z Woli D. w stronę Wokowic ale po jakimś czasie masakryczne dziury (zresztą wiedziałem, że tam są ale myślałem, że przejadę) i zawróciłem... szkoda kół jednak ;p Potem pokręciłem się po Biadolinach i wzdłuż budowy A4 (pusto było więc sobie pozwoliłem pokręcić po świeżutkim asfalcie autostradowym :D) i przez Wokowice i Szczepanów powolutku do domu. Upał znów się zaczął robić, ale chyba lepsze to niż deszcz i mus siedzienia w domu

Sobota, 23 czerwca 2012 Kategoria Szosa

nakręciło się.

dziś 2 razy na rowerze. Najpierw 'na działkę i z powrotem', zaraz potem już normalny trening. Trochę się poplątałem po Łysej Górze/Sufczynie szukając drogi na Grabno, ale wróciłem bo myślałem, że źle jadę ;). Potem standard przez Biadoliny, Bielczę do Borzęcina i powrót przez Przyborów i Szczepanów. W sumie 80 km się uzbierało.

I tym samym kolejny tysiąc pobity (trzeci) :). Docelowo planowałem zrobić w tym sezonie 5, zobaczymy :D
Piątek, 22 czerwca 2012 Kategoria Szosa

kółka w koło Porąbki...

po deszczu i po załatwieniach znalazło się trochę czasu na rower. Asfalt suchy ale ciężkie chmury wisiały więc nie pojechałem nigdzie, tylko chwilę po Porąbce. Sprint i chyba nowy rekord na płaskim: 54,5 km/h ale nie jestem pewien czy szybciej nie było kiedyś...
I tyle.
Środa, 20 czerwca 2012 Kategoria Szosa

Na działkę i z powrotem 5

rano ostatnia wizyta na uczelni. Oficjalnie mam wakację :D. Po południu burza i deszcz + krótka drzemka ;), a potem na działkę, trawniczek i z powrotem. Krótki sprint w Dębnie na prostej: 52 km/h.
Wtorek, 19 czerwca 2012 Kategoria Szosa

trochę górek i ucieczka przed straszną chmurą ;)

Dziś dla odmiany trochę góreczek. Najpierw podjazd do Żerkowa i zjazd do Zawady Uszewskiej. Przecięcie 75'tki i przez Uszew, Porębę Spyt. i Jasień do Brzeska. W Brzesku w prawo koło osiedla Browarna i koło samego browaru, a następnie koło stadionu OKS'u (1 liga :))i szkoły Zielonki. Następnie z czwórki w Jadownikach w prawo na Bocheniec. W połowie podjazdu zrobiło się ciemno i groźne chmury pojawiły się przede mną. Dodało mi to trochę mocy bo nie chciałem żeby mnie co złapało.

Z górki 76,2 km/h wyrównany max i już z powrotem w Porąbce. Szybka pętla i dom.

Trasa: Porąbka U. - Doły - Łoniowa - Żerków - Biesiadki - Zawada Uszewska - Uszew - Poręba Spytkowska - Jasień - Brzesko - Jadowniki - Porąbka U.