Październik, 2013

Czwartek, 31 października 2013 Kategoria Szosa, Nocą

nocą w halloween

Noc. Dziś źle mi się jechało. Było mi przez 3/4 trasy bardzo zimno, koniec dobrego, temperatura wskoczyła (a raczej spadła) na poziom Listopadowy :/
34,8km na zjechanej do bólu trasie (Porąbka pętle)
Próbowałem odpalić gps'a ale odkąd zmieniłem system operacyjny w tel. wszelkie programy rejestrujące trasy przestają działać po kilku minutach.

A, sprawdziłem właśnie temperaturę. Jak wyjeżdżałem było 7 stopni, a teraz 4.. musiało zlecieć zaraz jak wyjechałem ;)
Wtorek, 29 października 2013 Kategoria Nocą, Szosa

noc....

Planowe 30 klepnięte nocą. Tym razem jednak nie Porąbka ale Przyborów -> Borzęcin -> Bielcza -> Biadoliny -> Wola -> Sterkowiec -> dom. Wiało i było chłodniej jak wczoraj. Mało przyjemne warunki ogólnie.

zdjęcia w akcentach religijnych bo kościoły dobrze oświetlone. ;)

Wtorek, 29 października 2013 Kategoria Holender

dworzec

jechać dziś jeszcze gdzieś? nie wiem...
  • Sprzęt Miejski
Poniedziałek, 28 października 2013 Kategoria Nocą, Szosa

nocne i wietrzne jeżdżenie

Znów 'nocka'. Wiało niesamowicie, ale jeszcze bardziej niesamowite jest to, że jadąc na przełomie października i listopada po godzinie 20 jest mi odrobinę za ciepło - w krótkich spodenkach i koszulce :O. Na stacji meteo +19,5 stopnia, szok.

Sama jazda bez historii, na 3 pętli w Porąbce wyskoczyły z boku małe burki przez co się prawie zamłynkowałem na śmierć na podjeździe :). Powrót z wiatrem super.

Kilka fotek z wczoraj :)

Niedziela, 27 października 2013 Kategoria >100km, Nocą, Szosa, Peleton

Lipnica z Szymkiem + dokręcenie

Dość niespodziewanie ładny dystans wszedł dziś. O 14 spotkałem się z Szymkiem i pojechaliśmy w kierunku Łoniowej pod silny wiatr, który dziś dawał się we znaki. Przez Biesiadki i Lewniową do drogi głównej i zupełnie nową drogą do Lipnicy Dolnej. Bardzo fajna dróżka, bo dobra nawierzchnia i zerowy ruch. W Lipnicy Murowanej zatrzymaliśmy się w centrum na lodach i po chwili dalej w kierunku Nowego Wiśnicza. Też kawałek nową drogą przez Połom Duży. W Wiśniczu trzeba było troszkę skrócić bo się robiło późno więc zamiast na Bochnię, pojechaliśmy w kierunku Kobyla. I znów nowa dla mnie droga od Starego Wiśnicza do Poręby Spytkowskiej. Kawał nowych miejsc dziś zwiedziłem ;]
Potem główną do Brzeska. W Sterkowcu miałem już skręcić w kierunku domu ale zmieniłem zdanie bo na liczniku ponad 70 więc za to, że wczoraj nie jeździłem to pojechałem dokręcić do setki w Porąbce. Od Maszkienic już ciemnawo więc i lampy założyłem, które na szczęście wziąłem ze sobą.
W Porąbce akurat msza w grocie więc i milion aut. Na szczęście kręcenie pętli wypadło podczas mszy więc auta stały grzecznie zaparkowane ;P
4 pętle i mogłem wrócić :)

Chyba jakoś tak:
Piątek, 25 października 2013 Kategoria Hala, Nocą, Szosa

Hala + dokręcanie + mgła

Standardowy Piątek czyli wyjazd do Porąbki. Tyle, że normalnie wychodzi mi ~25km więc dziś dokręciłem robiąc kilka pętli po Porąbce.
Jak tak sobie pomyśle, to trzeba być lekko stukniętym żeby w zimny, wilgotny, bardzo mglisty wieczór po wczesnych kilkunastu km i 2 godzinach gry w piłkę, zamiast prosto do domu jeszcze robić pętle ;) A może to po prostu pasja kolarstwa? :D

Jak wspomniałem miejscami niesamowita mgła. Pomiędzy Maszkienicami i Szczepanowem było kilka momentów, że kompletnie nie wiedziałem co znajduję się 4-5m przede mną. Dziwne uczucie... Na szczęście nic na drodze nie zalegało i dojechałem ;P Takiej mgły naprawdę dawno nie widziałem.

Czwartek, 24 października 2013 Kategoria Nocą, Szosa

nieoczekiwanie po deszczu

Miałem dziś siedzieć bardzo długo na uczelni. Ale koło południa nadeszła dobra wiadomość związana z odwołaniem zajęć :)
Wykorzystałem więc okazję i pokręciłem. Dziś pogoda zupełnie odwrotna do wczorajszej. Wczoraj 24 stopnie, dziś 14. Wczoraj słońce, dziś zachmurzenie prawie całkowite. Wczoraj sucho, dziś padało. Wczoraj duży wiatr, dzisiaj jego brak :) I było fajniej niż wczoraj bo najbardziej na świecie nienawidzę jeździć we wietrze. Mróz, śnieg, deszcz mi nie straszne. Wiatr i owszem.

Wyjechałem o zachodzie słońca. Najpierw do Wokowic i wzdłuż torów do Biadolin Szlacheckich. Potem na Wolę Dębińską i do Porąbki, gdzie dziś wystarczyło zrobić ledwie dwie pętle, aby dystans 33 wyszedł.

Nie wiem o co chodzi ale minąłem dziś sto miliardów ludzi. Za dnia było ok, ale po zmroku 99% z nich okazało się być batmanami - zero oświetlenia, zero wyobraźni.

A, no i przyszły PROskarpetki od Szymonbike'a :) ale na mojej zarośniętej i zalanej łydzie ich nie zaprezentuje ;P
Skarpetki bardzo ładne :>

Środa, 23 października 2013 Kategoria Szosa

dzień 3, wiatr straszny!

Wiało.

Tak trzeba zacząć. Iście letni dzień, +23 stopnie, szok! słońce. Ale wieje straszliwie. Co by dużo mówić średnia do Łysej Góry 23km/h (prawie płasko!)
Podjazd pod Godów i zjazd do Porąbki. Od Porąbki już z wiatrem i 35 nie schodziło z licznika! Średnia podniesiona do 25,5
Na plus dziś znów. Jutro może być ciężko (wychodzę z domu 6:35 wchodzę 19:30! i do tego ma padać)

Wtorek, 22 października 2013 Kategoria Nocą, Szosa

wyzwanie dzień 2

Dzień drugi. Dziś jeszcze za dnia wyruszyłem z myślą o 50'tce. Płaska trasa. Najpierw przez Mokrzyskę do Bucza, gdzie... nie wiedziałem do końca jak jechać :) niby kilka km od domu, a kompletnie tej miejscowości nie znam. Trafiłem jednak na drogę do Okulic i dalej obok sanktuarium pojechałem do Uścia Solnego. W Uściu w prawo i nową drogą do Szczurowej.

Szczurowa już z nowym asfaltem więc jedzie się super. W centrum znów w prawo i w kierunku Niedzielisk. Kawałek "obwodnicą" i na boczną drogę przez Rudy Rysie do Borzęcina. W Borzęcinie postanowiłem troszkę dokręcić i pojechałem na Bielczę. Z Bielczy nie pchałem się jak zawsze do Biadolin bo tam rozkopany przejazd, tylko pojechałem na Wokowice wzdłuż autostrady.

I z Wokowic do domu.

dziś w sumie 64,6km, czyli +31,3km i ogólnie jestem na +31,7km :P
Wtorek, 22 października 2013 Kategoria Holender

na dworzec

rano na pociąg i przedtem z powrotem.