Sierpień, 2012

• Sprzęt Miejski
Czwartek, 30 sierpnia 2012 Kategoria Szosa

krótko..

Dziś króciutko, upał się zrobił i brak pomysłu. W Porąbce wielkie sprzątanie przed dożynkami wojewódzkimi, przynajmniej taki plus, że dużo się zrobiło we wsi i czysto :)
Podjechałem sobie Bocheniec, na zjeździe 71km/h, potem płasko po Jadownikach, Sterkowcu, Maszkienicach. Tempo wycieczkowe ale kilka mocnych szarpnięć. Udało się rozbujać na płaskim do 55 ale nogi piekły ;]
Wtorek, 28 sierpnia 2012 Kategoria Szosa

słabo i znów guma ;/

dziś po dniu przerwy rozprostować kości :) było dość słabo, ale od rana się czuję dziwnie: zawroty głowy, zimno mi było mimo 25 stopni początkowo...
Kilka mocnych interwałów się udało zrobić więc tragicznie nie ma ;)
W Bielczy złapałem gumę, to już chyba koniec obecnej opony bo dziura w dętce poszła w miejscu, gdzie jest przetarcie w oponce ;/. Po zmianie dętki z duszą na ramieniu prosto do domu bo zapas miałem tylko jeden.
Niedziela, 26 sierpnia 2012 Kategoria >100km, Szosa, Peleton, >1000m

rekordy!

Cóż za dzień. Wybrałem się z Szymonem na rower koło południa. Najpierw krajową czwórką pojechaliśmy do Tarnowa i na obwodnicy Tarnowa przeoczyliśmy zjazd. Dzięki temu wjechaliśmy do gminy Skrzyszów i mogę ją oficjalnie odhaczyć :).

Po zjeździe pojechaliśmy do Tuchowa, a stamtąd przez Lubinkę do Janowic. Następnie w Brzozowej ciężki, kręty podjazd ale udało się go podjechać z czego się cieszę niezmiernie :> i przez Polichty do Ciężkowic. Tam w prawo i pojechaliśmy do Jamnej, gdzie czekał nas kolejny trudny podjazd ale również tym razem przejechany mimo, że w nogach już 100km :). Po podjeździe karkołomny zjazd lasem, między dziurami, samochodami i kropiącym deszczem ;). Chwila grozy, gdy na samym końcu wyrzuciło mnie na zewnątrz na czołówkę z autem, ale udało się z tego wyjść.

Deszcz się rozpadał na dobre ale po kilkunastu minutach przeszedł. W Paleśnicy w lewo w kierunku Filipowic i Dunajca. Chcieliśmy pojechać na prom ale był akurat po drugiej stronie więc +6 km do mostu. Znów zaczęło padać i tym razem lało prawie do ostatnich metrów. Przez Czchów i Jurków główną drogą i w lewo na Złotą. Tu rozjechaliśmy się do domów, mnie czekał jeszcze podjazd do Biesiadek i potem już z górki i po płaskim do domu :)

Udało się pobić najdłuższą trasę o 20km i rekord wynosi teraz 153,7km, udało się również pobić rekord przewyższeń (1450m). Ponadto zaliczyłem kilka gmin do kolekcji (Tarnów, Skrzyszów, Ciężkowice, Pleśna, Gromnik, Tuchów).
No i widzę, że dystans miesięczny pobity: 1060km już :)

Podziękowania dla Szymona za jazdę, sam bym tyle nie przejechał, a i pogadać z kim było :) Mogę sobie życzyć więcej takich wyjazdów :)

#lat=49.884564849191&lng=20.842913798828&zoom=11&maptype=ts_terrain
Piątek, 24 sierpnia 2012 Kategoria Szosa

woda w powietrzu, słabooo

Rano strzaszna ale krótka ulewa, niedługo potem wyjechałem, gdy wyszło słońce. Wszystko zaczęło parować i było nieznośnie :| jechało mi się fatalnie, zrobił się upał, duszno, parno średnia 24-26, czasem momentami nawet wolniej. Zupełnie bez pomysłu przejechałem sobie Sterkowiec, Szczepanów, Łęki, Borzęcin, Bielczę i Biadoliny. Stałe drogi zaliczone.

Co ciekawe potwierdza się kolejny raz, że krajowa '4' wyznacza niejako granicę między różnymi zjawiskami: na południe od '4' zaczynają się górki, na północ jest płasko. W zimie za czwórką na południe jest zawsze sporo więcej śniegu niż na północ, dziś u mnie lało, a za czwórką było suchutko. No i najważniejsze: dużo ludzi twierdzi, że na północ od '4' większy procent dziewczyn stanowią te bardzo ładne :)

Może dlatego było ciężej niż zwykle :)

Czwartek, 23 sierpnia 2012 Kategoria Szosa

gorące 56km

Po przerwie dziś pół seteczki na rozgrzewkę. Trochę się chmurzyło ale sobie myślę co tam.

Najpierw do Biesiadek podjazd i szybki zjazd do Zawady Usz, w której przeciąłem główną drogę. Potem hopki przez Porębe Spyt., Uszew, Jasień do Brzeska. Przez centrum i w stronę Jadownik.

Dotarłem do dworca w Sterkowcu. Pojechałem obejrzeć progres przy autostradzie i zobaczyłem, że w miejscu autostrady rozwalili drogę Wokowice-Sterkowiec. Obecnie nie ma tam przejazdu bo wiadukt nie jest jeszcze oddany do użytku.

Wróciłem kawałek i pojechałem do Szczepanowa. Tam też widać postępy, ślad A4 dochodzi już do samej drogi, Błogosławiony dzień jak puszczą ruch na tamtejszy wiadukt i przed moim przyszłym miejscem zamieszkanie nie będzie już 578 tirów i 21409 samochodów dziennie :). Przedarłem się wśród pyłu i tirów przez Wokowice do Bielczy, a stamtąd znów przez plac budowy do Biadolin. Potem boczną dróżką do Dębna i główną do Porąbki.
Wtorek, 21 sierpnia 2012 Kategoria Szosa

w poszukiwaniu lampy ;o

Pojechałem jeszcze rozejrzeć się ;) Gdyby było jak powinno być i pobocze byłoby skoszone to bym pewnie znalazł wszystko, ale jak pokrzywy do kolan czy nawet pasa rosną to nie było szans :(
eh. Zawsze wiedziałem, że kiedyś prędzej czy później coś się dziwnego stanie na tych dziurach w Łysej...

Przynajmniej Godów sobie podjechałem i nawet całkiem ładnie mi poszedł. Dalej nigdzie nie jechałem po upał i parno. Dziś regeneracja chyba do końca dnia ;P
Poniedziałek, 20 sierpnia 2012 Kategoria Szosa, Peleton

po Jaworsku i okolicach oraz zgubiona lampa :/

Dziś szybki wypad na rower z Szymonem. Pojechaliśmy sobie przez Dębno i Sufczyn do Grabna, a następnie do Więckowic i głównej drogi. Parę km główną i w Olszynach w prawo na Gwoździec. Fajny podjazd i równie fajny zjazd i już byliśmy w Gwoźdźcu. Potem w prawo na Jaworsko, podjazd pod kościół i super zjazd do drugiej drogi. Jeszcze do góry po serpentynach i zjazd do Łysej Góry. Niestety na dziurach poleciała tylna lampa ;/ Szkoda mi jej bo fajna była... jeszcze jutro się pokręcę i spróbuje poszukać ale marnie to widzę... Powrót do domu przez Sufczyn i Dębno.
Niedziela, 19 sierpnia 2012 Kategoria Szosa

stała rundka

regeneracyjnie po płaskim dzisiaj. Stała traska: Porąbka - Maszkienice - Szczepanów - Łęki - Bielcza - Biadoliny - Dębno - Porąbka. Kilka sprintów na siedząco i max 53.2 km/h
Sobota, 18 sierpnia 2012 Kategoria Szosa

i jeszcze na działkę i z powrotem

co tam 100km i 1300m podjazdu :D jeszcze 24 km na działeczkę i do domu o zmierzchu :D