Środa, 27 czerwca 2012 Kategoria Szosa

Jadowniki Mokre, Radłów i walka z wiatrem

Dziś dłuższa trasa. Pierwsza faza super z wiatrem przez Wolę, Biadoliny i Bielczę 37-42 km/h momentami :O. Przed Borzęcinem już wiaterek zawiewał i spadło tempo do ~30km/h, przez Borzęcin i Dołęgę ciężko. W Zaborowie w prawo i znów z wiaterkiem. Przez Jadowniki Mokre aż do Radłowa kapitalnie się jechało tempo nie spadało poniżej 33km/h a zdarzyło się pareset metrów 47 km/h przejechać z wiatrem :D super uczucie. Niestety w Radłowie skręciłem w kierunku lasu Radłowkskiego i Warysia i masakra! 22-25 km/h się wlokłem... strasznie ciężko szło, tak samo przez Borzęcin, Przyborów, aż do Szczepanowa.

Wyjechałem koło Bazyliki w Szczepanowie. Następnie klasycznie przez Sterkowiec, Maszkienice, Wolę, i Dębno do Porąbki.

Ogólnie pozytywnie, gdyby nie wiatr w twarz byłoby idealnie.

Trasa: Porąbka Usz. - Dębno - Wola D. - Biadoliny Szl - Bielcza - Borzęcin - Dołęga - Zaborów - Jadowniki Mokre - Wał Ruda - Wola Radłowska - Radłów - Brzeźnica - Waryś - Borzęcin - Borek - Borzęcin - Przyborów - Szczepanów - Sterkowiec - Maszkienice - Wola D. - Dębno - Porąbka