Wrzesień, 2012

Środa, 19 września 2012 Kategoria Szosa

przegonił mnie deszcz

wyjechałem - zaczęło padać...
Wtorek, 18 września 2012 Kategoria Szosa, >100km

Puszcza niepołomicka i poszukiwanie kładki

Ostatnio się zastałem trochę, i wcale nie z braku chęci nie kręciłem, ale po prostu brak czasu bądź warunków pogodowych. Wczoraj cały piękny dzień zmarnowany więc dziś wiedziałem, że trzeba coś dużego nakręcić ;). Wybór padł na Puszcze Niepołomicką. Z domu pokierowałem się na podjazd do Złotej, Zawadę Usz. i Porębę Spytkowską. W Porębie skręciłem w kierunku Bochni. Dość fajna trasa przez Brzeźnicę, kilka podjazdów, asfalty niezłe.

Dostałem się więc do Bochni i nawet sprawnie przedarłem się przez o dziwo dość napakowane ruchem ulice. Pierwsza nie miła niespodzianka: kładka nad rzeką Rabą w remoncie...No nic, pojechałem kawałek główną przez Proszówki i tam przeciąłem Rabę.

W Puszczy fajnie, zero aut, pieszych, tylko kilku kolarzy i rolkarz (wyglądał bardzo PRO :]). Wyjechałem w Mikluszowicach i po kilku km kolejna przykra niespodzianka: druga kładka w remoncie(!). Trochę irytacja mnie ogarnęła, ale zauważyłem na mapie kilka km na północ drogę przez rzekę. Pojechałem tam, przejechałem spory kawał po jakiś kamieniach i... z kładki zostały dwa filary po obu stronach rzeki. Nie pozostało nic innego jak wracać do Bochni i zmienić całkiem plany.

Z Bochni do domu pojechałem przez Rzezawę i Jodłówkę. Jeszcze tylko Brzesko i już dobrze znane asfalty w Jadownikach, Sterkowcu i Maszkienicach :>. Zajechałem do domu bez żadnego dokręcania bo trochę mnie plecy bolą, a nawet więcej niż trochę. Tak jak mówiłem: zastałem się trochę...
Niedziela, 16 września 2012 Kategoria Szosa

po przerwie

po przerwie spowodowanej deszczem, zimnem, brakiem czasu. Prawie 50km. Podjechałem sobie Bocheniec w 8 minut (kościół w PU - szczyt), później przez Okocim i Brzesko do Mokrzyski. Główną drogą do Szczepanowa, i bocznymi przez Łęki i Wokowice do Biadolin Szl. Powrót przez Wolę D, Dębno. Nic szczególnego, ot tak na rozkręcenie, trzeba pomyśleś o czymś większym :]
Wtorek, 11 września 2012

marnie

Upał więc i marnie szło. Złota maliny - Nieźdźwiedza i z powrotem do Porąbki...
Poniedziałek, 10 września 2012 Kategoria Holender

Uzupełnienie Holendra

14 km jazdy holdendrem.
  • Sprzęt Miejski
Poniedziałek, 10 września 2012 Kategoria Szosa

na działkę i z powrotem, perypetie ze sztycą...

Poprawka zdana ;)

Pojechałem sobie po południu na działkę. Tam trochę nudnawe więc wziąłem sobie papierek ścierny, wyciągnąłem sztycę i wziąłem się za polerkę... Spoko... Wkładam do połowy i nagle czuje jakiś opór. OK to próbuje wyciągnąć, a tu ni hu hu.
Po 20 minutach udało się wydrzeć sztycę z rowera z pomocą taty bo pojedyńczo było bez szans. Dziwna sprawa, że nagle sztyca nie chce wejść. Trochę ją podszlifowałem w miejscu, gdzie chowa się w rurze, ale to nie pomogło. Po kolejnych 30 minutach prób, okryłem w środku rury jakiś ostry zadzior metalowy. Więc papierek do ręki i jechane. 3 razy poprawiałem i w końcu się udało, sztyca weszła :). Potem powrót do domu ;)
Niedziela, 9 września 2012 Kategoria Szosa

Późnym popołudniem

Po południowej jeździe przyszedłem, pospałem godzinkę, zjadłem obiad, posiedziałem na kompie i zdecydowałem znów pojechać :). Tym razem ciuchy długie po słońce już niziutko nad horyzontem. Pojechałem troszkę inaczej niż zwykle. Początek standard: Dębno, Maszkienice, Szczepnaów. Potem Wokowice, wzdłuż budowy autostrady do Biadolin i z powrotem na Wolę D. Potem górą przez Dębno do Porąbki.

Długie ciuchy się sprawdziły: jest teraz zaledwie 15 stopni, jak wyjeżdżałem było 22... typowo wczesno jesienna pogoda się robi :|

Jutro poprawka na uczelni ;/ pewnie później pójdę pokręcić, ciekawe czy z radością czy żeby dać upust złości :P
Niedziela, 9 września 2012 Kategoria Szosa

po górkach

Wyjazd w południe, fajna pogoda i krótka trasa: Niedźwiedza - gwoździec - Jaworsko - Łysa - godów - Dębno - Maszkienice - Dębno - Porąbka. 460m przewyższeń na 37km nie jest źle ;), tempo wycieczkowe, kilka fotek na godowie :>, szybkość na zjeździe w Jaworsku (74,4km/h).

Sobota, 8 września 2012

test nowego siodełka

Zakupiłem siodełko do szosy: Prologo Scratch Pro i dziś pojechałem testować. Odczucia jak najbardziej na plus. Jest wygodnie, tyłek się nie ślizga. Wygląd jest bardzo fajny, i moja szosa nabrała trochę groźniejszego wyglądu ;]
Traska mało kreatywna oczywiście: Dębno, Maszkienice, Szczepanów i powrót.

dwie fotki:

Czwartek, 6 września 2012 Kategoria Szosa

wieczorem

Krótko z lampą i w jesiennych ciuchach... naprawdę chłodno. Pojechałem tylko do Maszkienic i z powrotem + pętla w Porąbce.