Lipiec, 2012

Czwartek, 19 lipca 2012 Kategoria Szosa

po bocznych dróżkach w okolicy

Dziś odkrytych kilka nowych fajnych asfaltów w okolicy. Najpierw pojechałem do Złotej i do głównej drogi. Następnie kawałek główną przez Jurków i Tworkową. Tam skręciłem w boczne drogi i pojechałem sobie nimi do Lewniowej. Fajne wąskie prowadzące przez lasy, łąki dróżki :) Potem jak zwykle przez Uszew, Porębę i Jasień do Brzeska i ul. Browarną do góry.

Tu mała przygoda: babka wzięła się za wyprzedzanie tira i tak to wolno robiła że z daleka widziałem jak mi na czołówę jedzie. Dobrze, że był parking wzdłuż drogi na który zjechałem bo bym strzała dostał :/. W momencie jak mijałem (i wymachiwałem rękami do babki) ją, wszyscy trzej (ja, ona i tir) byliśmy w jednej linii.... Super wyczucie tej Pani, albo super ślepota żeby z na przeciwka rowerzysty nie widzieć... Gdyby to było paredziesiąt metrów dalej na moście...

Pojechałem dalej do góry do Okocimia i tu też pierwszy raz byłem. Fajna i nawet widokowo droga do Jadownik. Potem znów standardzik: Jadowniki, Sterkowiec, Maszkienice, Wola, Dębno i Porąbka.

Znów wieje ;/

Środa, 18 lipca 2012 Kategoria Szosa, >30km/h

na działkę

Szybkim tempem na działkę. Tempo po 4 pierwszych km 37.2 ;)
Wtorek, 17 lipca 2012 Kategoria Szosa

trochę wieczorem i sprint przed deszczem :)

Udało się pojeździć jednak. Dokładnie o 21 wyszedłem. Pierwsze kilometry bardzo szybkie po płaskim (38-44 km/h) i nieprawdopodobny widok ciężkich deszczowych chmur nad pomarańczowym zachodzącym niebem. Gdybym tylko miał w rękach aparat i jeszcze może statyw .... Pomknąłem dalej bo o ile widok zabójczy o tyle same chmury wyglądały jakby miały zabójcze zamiary :P. Szybko pod górę do Dębna i zjazd do Porąbki. Premia lotna koło domu ;p i średnia po 10 km 31,8 - super zważając że ~1/4 trasy to podjazd :). Potem sobie pojechałem do Dołów i z powrotem na pętle do Porąbki. Tu pierwsze krople deszczu i mega sprint w coraz mocniejszym deszczu do domciu :D

Krótko ale fajnie i treściwie
Zdjęć nie zrobiłem bo zdjęcie komórką zniszczyło by wspaniały widok tego nieba...
Niedziela, 15 lipca 2012 Kategoria Szosa

po wyczyszczeniu krótko

Rano gruntownie wyczyszczona maszyna i po południu troszkę po okolicy... Bez pomysłu tak żeby pokręcić po prostu ;] A teraz leje i dziś chyba nic ;/
Sobota, 14 lipca 2012 Kategoria >100km, Szosa

Od Jadownik M. po Gwoździec

Dziś odbiłem sobie wczorajsze niepowodzenie. Temperatura w sam raz, lekki wiaterek.

Wyruszyłem z Porąbki do Szczepanowa (przez Maszkienice). Następnie przez Łęki i Przyborów do Borzęcina cały czas z wiaterkiem i super tempem. Przez Borzęcin do Dołęgi i tam pękło 32 km w których starałem się jechać szybko. Prawie wyrównałem rekord średniej na tym dystansie (32,8 a dziś 32,6) i dalej już bez spinania się ;].

Po nawrocie w Jadownikach Mokrych trochę wiaterek stał się niekorzystny ale co poradzić ?. W ostatniej chwili postanowiłem zmienić trasę i pojechać z Radłowa do Wojnicza zamiast do Bielczy. W Wierzchosławicach przy autostradzie jakieś cholerne płynące błoto i mimo przetoczenia się przez to z minimalną prędkością, wszystko usyfiło się jak jasny gwint ;/

W Wojniczu w dalszym ciągu tą samą drogą do Więckowic, gdzie zjechałem z głównej trasy. Następnie Grabno i wyjazd w Łysej Górze. Jeszcze postanowiłem pojechać przez Jaworsko więc tak też się stało :) Podjazd i zjazd do Gwoźdzca i powrót do Porąbki przez Niedźwiedzę i Łoniową. Jeszcze pętelka przez Dębno i wyszło 105,3 km :D

?134227514518415
Piątek, 13 lipca 2012 Kategoria Szosa

guma...

Miało być dziś daleko i pięknie... Ale Piątek 13 i na 13 kilometrze złapałem gumę... Wymiana dętki ale jechać nie miałem ochoty bez zapasu do tego pompka przy rowerze nie wbija zadowalającego ciśnienia ;/

Środa, 11 lipca 2012 Kategoria Szosa

3x Godów, Bocheniec czyli górkowo

Dziś wziąłem się za podjazdy trochę. Na pierwszy ogień Godów i podjazd od strony groty w Porąbce Usz. Stroma ścianka ale podjechałem bez problemów. Zjazd do Dębna, Sufczyn i w kierunku Łysej.

Drugi raz Godów właśnie od strony Łysej Góry. Łagodniej ale dłużej niż za pierwszym razem. Zjazd do Dołów i już chwilę potem kolej na Bocheniec. Tu troszkę czułem nogi ale w dalszym ciągu nie było momentu żebym pomyślał "p**dole nie jadę" ;P więc spoko. Nawrót na szczycie, zjazd trochę inną drogą.

Potem znów do Dębna i trzecie podejście na Godów z jeszcze innej strony (a w sumie naliczyłem 5 i pół możliwości wjazdu na ten szczyt ;]). Tym razem drogą, którą do tej pory zawsze zjeżdżałem (od Dębna przez taki lasek kawałek i łąki). Na samym końcu ścianka ale na stojaka pokonałem :). Zjazd do Porąbki i koniec jazdy. W sumie 30 km, średnia porażająca: 20km/h :D

/index2#lat=49.9079&lng=20.60795&zoom=12&type=6
Wtorek, 10 lipca 2012 Kategoria Szosa

Gwoździec - Bielcza

Ładna pogoda, brak strasznego upału i wiatr niby mógł by być lżejszy ale nie było źle. Pojechałem sobie do Gwoźdzca, a stamtąd w kierunku Jaworska. W Jaworsku pojechałem inną drogą niż zwykle i nagle surprise:

A jeszcze wczoraj czytałem na jakiejś stronie Brzeska, że Jaworsko ciągle czeka na kasę na remont osuwisk :]. Zrobiłem sobie lekki przełaj i przelazłem obok tylko po to żeby zobaczyć, że obok szła ścieżka i można było bez problemu przejść :P

Zjazd do Łysej Góry na, którym standardowo chciało mi pourywać wszystko na dziurach :| i przez Sufczyn do E4. Potem Perła - Biadoliny - Bielcza - Borzęcin - Borek - Przyborów - Łęki - Szczepanów i powrót przez (a jakże) Maszkienice, Wolę D. i Dębno.

Poniedziałek, 9 lipca 2012 Kategoria Szosa

niespodziwanie po okolicy

Niespodziewanie bo dziś miało być tylko na działkę, ale udało się wcisnąć 2 godzinki w ostatniej chwili :]. Tak więc najpierw podjazd do Żerkowa/Biesiadek, potem Uszew, Brzesko, Sterkowiec, i na płaską rundkę: Wola, Biadoliny, Bielcza, Wokowice, Szczepanów. Na działce cały dzień w ogrodzie i wieczorem ostatnie 12 km do domu.
Wiatr się zerwał ;/ jak nie upały to to cholerstwo

?134186231367291#lat=49.959344214922&lng=20.664924999999&zoom=12&maptype=ts_terrain
Sobota, 7 lipca 2012 Kategoria Szosa

Do Brzeska na orlika i z powrotem, gorąco...

Dziś rano jazda na Brzeska na spotkanie ze znajomymi i trochę kopania na orliku. Potem powrót... Gorąco...