Niedziela, 26 maja 2013 Kategoria Szosa

W końcu na dwóch kółkach :)

Ponad tydzień minął od ostatniej jazdy na rowerze. W Niedzielę odpoczywałem po rekordzie, w poniedziałek uczelnia, we Wtorek lało, w środę lało, w czwartek uczelnia, w piątek lało, a w sobotę nie lało ale miałem inne obowiązki...
Dziś też lało ale postanowiłem iść tak czy tak. Na szczęście po obiedzie wyszło słońce :)
Trasa krótka, tętno wyjątkowo wysokie, łatwo właziło na wartości 85-90% hrmax.

Ale najlepsze było na końcu: podjazd do Szczepanowa (jadąc od torów w Sterkowcu), jadę sobie spokojnie, a tu mnie jakaś dzieciarnia na skuterze wyprzedza i coś krzyczy... Nie wiem co ale dałem po palniku straszliwie. Oni 34 pod górę ja 38 :D, nie widzieli, że się zbliżam, zauważyli jak się z nimi zrównałem. Oczy jak pięciozłotówki i szczena w dole :D:D ja ich spokojnie wyprzedziłem krzycząc 'Dawać, dawać!!' i odjechałem. Pulsometr myślałem, że się przegrzeje, nogi piekły jak głupie ale satysfakcja cholerna, że się udało pod górę skutera dogonić i wyprzedzić :D

Po za tym nie ma co wspominać, zimno: 13 stopnie i musiałem jechać 'na długo'.