Wtorek, 24 maja 2016 Kategoria Szosa

111. Po dentyście

W południe dentysta. Ósemka powiercona i wyczyszczona ale i tak jest przeznaczona do usunięcia. Tyle, że usunięcie jej wiążę się z około 2 tygodniową przerwą (lub więcej) od jakiejkolwiek jazdy na rowerze więc nie ma szans żebym to robił teraz. Jeżeli nic się nie będzie działo to zrobię to po sezonie na spokojnie. Teraz jest ok, nic nie boli. Po powrocie szybko wyskoczyłem na rower bo straszyli burzami. Burz nie było oczywiście jak się okazało :) Zrobiłem krótką trasę na Godów. Czułem dość porządne zmęczenie więc szybko wróciłem do domu.

Ale zależy, którego wyrywałeś ;) Dolne ósemki sprawiają problemy bo zwykle nie wychodzą całe i trzeba dość konkretnie rozcinać dziąsło żeby je wywalić. Potem trzeba to zaszyć i czekać aż się zagoi. Są przypadki, że ósemka wyjdzie cała i wtedy nie ma większych problemów, u mnie niestety jest schowana :/
- 09:32 środa, 25 maja 2016 | linkuj
przerwa po zębie?ja w tym samym dniu juz jezdziłem po wyrwaniu:)
kr1s1983
- 09:25 środa, 25 maja 2016 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erwuj