Sobota, 21 maja 2016 Kategoria Szosa

107. Test pętli

Pojechałem wytestować nową pętle do robienia przewyższeń. Jest hit! 19,5km na których nie znajdzie się nawet 100 metrów płaskiego ;) Pętla zawiera w sobie 4 podjazdy, wszystkie 4 kategorii. Na początek Godów od Groty czyli 1,0km ze średnim nachyleniem 10%. Najsztywniejszy podjazd pętli. Po dojeździe na szczyt, następuje szybki zjazd do Łysej Góry. Bezpośrednio po dotarciu na dół zaczyna się drugi podjazd pętli - Jaworsko od Łysej Góry. Tym razem 1,6km ze średnim 6%. Tu jest lepiej, bo można jechać na komfortowej kadencji, a nie przepychać jak na "grocie". Zjazd serpentynami, chwila odpoczynku i pod koniec zjazdu skręt w lewo i trzeci podjazd. Jest to Jaworsko po płytach 2,8km i średnio 5%. Docieramy do szczytu i od teraz droga pokrywa się z wcześniejszą, tyle że jedziemy w drugą stronę. A więc szybki zjazd do Łysej i ponownie Godów (czwarty podjazd). Tutaj czeka nas 1,9km o średnim 5%. Po nim zjazd do Dołów i domknięcie pętli, a w zasadzie takiej trochę nietypowej ósemki ;) Tak jak mówiłem cała pętla to 19,5km i przewyższenie aż 522m (z licznika). W dość prosty sposób można sobie ponabijać metrów :) Już niedługo zresztą planuje zrobić pewien challenge związany z tą pętlą. Zobaczymy jak to wyjdzie!

Przejechałem więc ową pętlą. Test zakończony pełną satysfakcją. Potem pojechałem sobie na płasko okrężną drogą.