Środa, 7 października 2015 Kategoria Szosa

213. Stara jak świat pętla Biesiadki

Nastało zimno. Niby słońce świeciło ale było zimno. I wiało zimnym wiatrem. Ubrałem się dość grubo i było znośnie. Pojechałem na dawno nie jechaną pętlę przez Biesiadki. Gwarancja 45 kilometrów do kolekcji. Początek z wiatrem, więc leciało się elegancko. Przed dworcem pkp w Brzesku długa przerwa na światłach, niemal 3 minuty trwa jedna zmiana. Potem przez centrum i skręciłem na Jasień żeby mieć względny spokój od ruchy samochodowego. W zamian za to kilka hopek.

W Uszwi przeciąłem krajówkę i lecę na Biesiadki. Tempo spadło bo wiatr boczny i lekko pod górę cały czas. Nie chciałem się też zaginać bo teraz to naprawdę nie ma sensu. Podjazd pokonany więc z młynka. Zjazd do Łoniowej też leniwy, ostro zawiewało w twarz i było naprawdę zimno. Potem kawałek płaskiego przez Porąbki i inne Doły. Jeszcze kawałeczek podjazdu na Dębno.

Dotarłem do krajowej czwórki, też ją tylko przeciąłem i pojechałem w kierunku Woli Dębinskiej i tamtejszego mini podjazdu w lesie. Zjechałem do wiaduktu kolejowego i autostradowego i odbiłem na Wokowice wzdłuż A4. Pozostało mi pokonać ostatnie 3 kilometry do domu. Na spokojnie.