Poniedziałek, 21 września 2015 Kategoria Szosa

199. trening TT

Trening pozycji TT. Rozkopali porządnie przejazd kolejowy w Sterkowcu więc w miarę możliwości go omijam. Pojechałem więc na Biadoliny, a stamtąd w kierunku Porąbki. W Porąbce nawrót bo dalej nie ma nic ciekawego i poleciałem przez Maszkienice do Sterkowca. Stamtąd nową drogą na Brzesko. Malowali dziś pasy, co ciekawe malowali te na środku, wcześniej ich nie było i nie spodziewałem się, że w ogóle takie będą. W Brzesku przez centrum i chciałem zjechać Leśną ale korek potężny więc odbiłem w jakąś drogę osiedlową. Wyleciałem koło basenu. Pojechałem więc z powrotem na Sterkowiec przez Jadowniki, tym razem dyktując bardzo mocne tempo. Chyba powinien był być kom ale strava odwaliła jaja i mi zrobiłe skok prędkości do 6km/h przez kilkanaście sekund co zaniżyło średnią totalnie. Bardzo dziwne! Według licznika śr. tego odcinka 46km/h, według stravy 42km/h. No nic, wielkiej różnicy mi to nie robi bo ten odcinek ma potencjał na 50km/h. Ale to z dobrym wiatrem hehe.

Pogoda kiepska - zimno od 13 do 15 stopni. Wytestowałem więc bluzę Attiq. Jest bardzo przyjemna, od wewnątrz mikropolar, bardzo przyjemny na skórze oraz cieplutki :) Dobry zakup.