Piątek, 27 lutego 2015 Kategoria Szosa, Peleton, >30km/h

28. Mocne tempo po płaskim w trójkę

Powrót po kilku dniach przerwy regeneracji ;) Pogoda się naprawiła, asfalty przeschły więc szybkie ustalenia i ruszam w kierunku domu Grześka. We dwójkę ruszyliśmy na Porąbkę, żeby pokręcić coś w oczekiwaniu na Marcina. Do Porąbki dość mocne tempo, a potem zdychaliśmy wjeżdżając pod Bocheniec. Na dole przerwa pod sklepem i kilka minut czekania na trzeciego kolegę. Dziś w planie płaskie tereny, więc tempo odpowiednio większe. Pokierowaliśmy się na Szczepanów, w Sterkowcu zauważyłem, że w 2 dni zburzono i sprzątnięto dom przy przejeździe kolejowym. Szybko się uwinęli. Ze Szczepanowa pojechaliśmy w dół na Wokowice, Grzesiek wszedł na zmianę, więc ponad 40km/h.

Potem dość dziurawy odcinek przez Łęki, gdzie każdy jechał mniej lub bardziej własnym torem jazdy, aby unikać co większych dziur. Na drodze do Borzęcina, to samo przez chwilę ale potem już lepiej. Tym razem ja dałem dłuższą zmianę, i muszę powiedzieć, że jechało się kapitalnie. Noga podawała jak trzeba. W Borzęcinie skręt w lewo na Rylową, i znów po zmianach cały czas ponad 30km/h. Przyjemnie. W Rylowej znów w lewo, obawiałem się czy nie zacznie zawiewać z boku ale tempo jeszcze podskoczyło. Marcin podał 36km/h więc tak jechaliśmy w kierunku Szczurowej. W centrum skręt jakżeby inaczej w lewo na Brzesko. Myślałem, że teraz to już na pewno będzie wiatr przeszkadzał, ale nie! Po prostu zdaje się, że siła wiatru była minimalna (!!!) i nie wpływała na tempo. Znów dałem dość długą zmianę trzymając cały czas 34-35km/h. Utrzymywaliśmy tą prędkość aż do Przyborowa, gdzie pojawiły się hopki. Grzesiek odskoczył do przodu, a ja z Marcinem zostaliśmy z tyłu, szkoda się napalać za bardzo :P W Mokrzysce odłączyłem się od reszty i pojechałem ostatnie 3km do domu.

Elegancki trening wyszedł :) Ponad 800km w Lutym.