Piątek, 31 października 2014 Kategoria Hala, Nocą, Szosa

I znów na halę do Porąbki

Piątek - Hala. Ale prawdopodobnie jeszcze tylko kilka razy w Listopadzie i koniec - kryzys frekwencji, ludzie wolę chlać wódę niż pokopać w piłę ;p Bezchmurnie więc zimno, jak wracałem już lekko na minusie. Ubranie zdało jednak egzamin, pod względem termicznym było bardzo dobrze. Gorzej z komfortem jazdy - spodnie dresowe, dość luźna kurtka - wszystko to przeszkadza na szosie.

Tymczasem doszły dziś pierwsze części. Szykuję malutką modernizację rowera. Doszła kaseta i łańcuch, a w następnym tygodniu dojdzie coś na co będę mógł tą kasetę założyć :) Jeśli wierzyć mojej wadze, rower zostanie odchudzony o około 2kg!! Brzmi to na tyle nieprawdopodobnie, że lekko nie dowierzam owej wadze. Okaże się w Czwartek/Piątek.

Październik zamykam wynikiem 815km. Uzyskałem więc zaplanowane 750km :) Pod względem celów kilometrowych Listopad i Grudzień szykują się bardzo luźno.

ja miałem jednego i tez rozgłaszam dobre opinie :P a spinka jeździła na wielu lańuchach aż w końcu poległa w Bochni na podjeździe. Jakbyś mial 9s to by można było jeszcze próbować Campe Recorda C9 ale do niego to juz pancerne kasety muszą być
- 14:51 sobota, 1 listopada 2014 | linkuj
Będzie fajnie, będzie :)
Wippermanna jeszcze nie miałem, ale słyszałem o nim tylko dobre opinie :)
- 09:42 sobota, 1 listopada 2014 | linkuj
widze coś fajnego się szykuje :P No i spinka Wippermanna jak się domyślam- coś pięknego jeśli chodzi o łatwość rozpinania :D
- 23:34 piątek, 31 października 2014 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa atego