Wtorek, 30 września 2014

i po wakacjach. Statystyki, podsumowania. Krótko

Wyczekiwane tak długo. 3,5 miesiąca wolnego od uczelni, wydawało się, że nigdy nie minie. Tymczasem jutro zaczynamy karuzelę od nowa. Na szczęście to już mój ostatni semestr studiów. Nauki zostało mniej niż trwały wakacje, więc powinno zlecieć. Odliczam już dni do 16 Grudnia, gdy zakończę swoją przygodę z edukacją. Potem tylko ostatnia mam nadzieję sesja, obrona pracy i szukamy pracy :P

Garść statystyk (jak może niektórzy wiedzą, lubuję się we wszelkich statystykach, liczbach, cyfrach i danych. Może dlatego studiuje na kierunku politechnicznym? Oczywiście nigdy nie jeżdżę dla liczb, to one są dla mnie).

Trochę się działo przez te wakacje jeśli chodzi o rower . . .

Wakacje trwały od 14 Czerwca do 30 Września co daje 109 dni. W ciągu tych dni:

Pokonany dystans - 3 852km
Ilość przewyższeń - 30 519m
Najdłuższa trasa - 312,4km (Zakopane 2014)
Ilość jazd - 68
Czas spędzony w siodle - 135 godzin 34 minuty
Vmax - 88,5km/h
Ilość 'setek' - 10
Średnio dziennie (licząc 109 dni) - 35,3km

Średnia jazda szosą. Czyli uśrednione dane z tych 109 dni. Taka jakby jedna wycieczka wyciągnięta ze średniej wszystkich wycieczek. Dana zupełnie nie przydatna do niczego ale cóż :P

Średni dystans - 57,5km
Średnia prędkość średnia - 28,7km/h
Średnia ilość przewyższeń - 464,5m

To tyle, znacznie większa ilość danych, zdjęć, opisów i innych dupereli czeka na 31 Grudnia. Wtedy będę podsumowywał ten już w tym momencie rekordowy sezon :)