Czwartek, 2 października 2014 Kategoria Szosa, >30km/h

Typowy Październik

Udało się pojeździć mimo, że jeszcze rano sytuacja wydawała się beznadziejna. Lało równo. Po południu jednak przeszło, i po kilku godzinach w jakimś stopniu drogi poprzesychały. Wyjechałem odświeżonym o nową owijkę Cadexem trochę rozkręcić nogi. Zabawiłem się i kupiłem owijkę w kolorze niebieskawym. Raz się żyje w końcu :P Drogi dość suche, jedynie w zacienionych miejscach dość mokro, ale jechało się 'na sucho'. Pojechałem do Porąbki górą, a potem postanowiłem zrobić pętlę przez Biesiadki. Po kilku dniach przerwy noga podawała dość ładnie, więc leciałem sobie dość fajnym tempem. Na podjeździe pod Biesiadki docisnąłem mocno, aby na koniec sezonu odzyskać koma. Zaraz za najstromszą ścianą zauważyłem w oddali traktor, więc miałem podwójną motywacje na podjeździe :) Utrzymywałem cały czas ponad 20km/h, i w połowie podjazdu udało się ów traktor wyprzedzić :) Czas podjazdu znacznie poprawiony i pierwsze miejsce odzyskane. Dalej też zdecydowałem jechać mocno. Na dole w Zawadzie minął mnie z na przeciwka Grzesiek, zrobiliśmy dość podobne pętle tylko w odwrotnych kierunkach. W Uszwi musiałem wjechać na krajówkę, średnio przyjemnie bo ruch znaczny. Dojechałem jakoś do Brzeska i zdecydowałem nie opuszczać krajówki. Zmieniłem jednak numer, z 75 na 94. Stara czwórka o wiele przyjemniejsza, bo w odróżnieniu od 75'ki posiada szerokie pobocze. Czwórką dojechałem do Jastwi i tam skręciłem w lewo w kierunku domu. Cały czas trzymałem mocne tempo co w efekcie dało ponad 31km/h średniej :) Całkiem miło.