Środa, 24 września 2014 Kategoria Szosa

Pętelka

Barowy tydzień, leje i leje. Dziś jednak zapowiadane okienko sprawdziło się w 100%. Od rana bezchmurnie choć zimno. Niestety czuć, że jest koniec Września. Nawet do słońca nie jest w 100% komfortowo. Na dłuższe trasy czasu nie było. Rano załatwienia w Tarnowie, potem zacząłem kosić trawnik, który tak jak rower wymaga dobre pogody. Skosiłem i dopiero po 16 wyjechałem.

Pętelka dość nietypowa. Najpierw typowo przez Bielczę do Dębna i Porąbki. Tam jedna pętla :) Potem podjazd pod Bocheniec, i zaraz po nim odbiłem do Okocimia zawalczyć o utraconego koma. A jak walka to na całego, więc był ból i łzy :P ale łzy zwycięstwa bo jest znów na jakiś czas pierwszy czas :P Z Okocimia super szedł mi zjazd aż do samego końcówki, gdy jakiś gościu wyjechał i wlekł się 30km/h. Musiałem hamować z 60 i nie ugrałem nic na segmencie.

Wpakowałem się trochę pechowo bo akurat skończył się w tamtym rejonie mecz Okocimskiego z Cracovią w ramach Pucharu Polski. Koreczek więc spory do wyjazdu. Zamiast przez centrum Brzeska pojechałem do Jasienia, tam był kolejny podjazd, zjechałem do starej czwórki, myknąłem do jajowatego ronda i pofrunąłem w kierunku węzła Brzesko ulicą Leśną. Radar wskazał 57km/h :P Z węzła serwisówką do Mokrzyski i normalnie do domku. Zimno.