Sobota, 26 lipca 2014 Kategoria Szosa

dla odmiany płasko

Kierunek północ dla odmiany. Przez Łęki do Borzęcina i potem na Rudy Rysie. W Rysiach natknąłem się na wesele chyba jakiegoś motocyklisty - tirowca bo stała wielka ciężarówa ustrojona balonami i było kilkadziesiąt gości na motorach typu Harley :) Starą drogą do Szczurowej, gdzie w końcu zrobiłem KOMa, a potem w samej Szczurowej w lewo i na Uście Solne.

W Uściu nieprzyjemna sytuacja: samochód potrącił pijanego rowerzystę. Sytuacja klarowna: z bocznej drogi nic sobie nie robiąc z nadjeżdżającego samochodu wyjechał sobie pijany facet na składaku i zadowolony slalomem przecinał główną drogę. Kierowca dał po hamulcach, odbił w prawo ale zahaczył rowerzystę. Na szczęście nic wielkiego się tam nie podziało, urwane lusterko, porysowany lakier a u rowerzysty koło do centry :P Upewniłem się, że wszystko w porządku i pojechałem dalej w kierunku Okulic.

Teraz zrobiło się pod wiatr i fajna średnia ponad 31km/h zaczęła spadać gwałtownie. Nie czułem się na siłach walczyć o nią, zresztą po co? Tak więc jechałem spokojniutko kontemplując okoliczne wsie zabite dechami :P Za Okulicami skręciłem na Bucze, trafił się kawał katastrofalnej drogi, ale niezbyt długi. Potem już Mokrzyska i do domu.