Piątek, 23 maja 2014 Kategoria >100km, Peleton, Szosa

Setka po płaskim. Nowe gminy w Świętokrzyskim :)

I kolejny raz niespodziewanie kawał trasy wpada do kolekcji. Dziś dość płasko i nowym kolarzem w ekipie. Była nas dzis trójka i w planie 70km na pętli Radłów - Szczurowa - Brzesko. Ale było inaczej :)

Ruszyliśmy z pod sklepu w Mokrzyskach i na początek bardzo ładne tempo przez Szczepanów, Łęki, Bielczę aż po Brzeźnicę przed Radłowem. Potem też dość szybko przez Wał Rudą do Jadownik Mokrych. Tu zdecydowaliśmy lekko dorzucić kilometrów i pojechać do Opatowca i potem do Koszyc. Więc minęliśmy Miechowice i wsiedliśmy na prom przez Dunajec. Kawałek dalej chwila niepewności na skrzyżowaniu, wybraliśmy hucznie zapowiadaną Borusową (najpierw pojawił się znak 'Borusowa 9', a potem taki sam co kilometr z coraz mniejszą liczbą (?)). Borusowa okazała się punktem na mapie mniej więcej. Ah, no i okazało się, że jednak źle wybraliśmy na tamtym skrzyżowaniu :) Ale zgodnie stwierdziliśmy, że nie będziemy zawracać tylko dojedziemy do Nowego Korczyna i stamtąd prosto do Koszyc krajową 79'tką lekko nadkładając. Na końcu trzeba było przeciąć Wisłę znów promem. Po powodzi droga dojazdowa do promu była, że tak powiem lekko pod wodą ale Cadex sobie i z jazdą po Wiśle poradził ;P

"lekko nadkładanych" km nie było tak "lekko" tylko prawie 22 :D

Jechaliśmy więc dalej po zmianach po coraz liczniejszych hopkach, lekki kryzys energetyczny się przytrafił ale udało się dojechać do Koszyc i zrobić przerwę na sklep.

Po przerwie z nowymi siłami prosto na Brzesko przez Szczurową. Ja sobie wcześniej odbiłem na dom i samotnie dokręciłem dość szybko.