Góral

Środa, 27 maja 2015 Kategoria Góral, Szosa

82. deszcz i za psem

Dziwny dzień. Najpierw na Cadexie 2,7km bo jak tylko wyszedłem to zaczęło padać. Więc jak nie przestawało to wróciłem do domu. Potem zwiał nam pewien pies więc jeździłem góralem po wsi w poszukiwaniach :P
Piątek, 22 maja 2015 Kategoria Góral

79. Góralem, wtf?!?!

Dostałem dziś zaćmienia umysłowego i pojechałem rowerem górskim. Nie wiem co sobie myślałem. Było fatalnie i modliłem się żeby być już z powrotem w domu. Podjechany Bocheniec. Najgorsza rowerowa decyzja od wielu lat.

brrrr....
Wtorek, 27 stycznia 2015 Kategoria Góral

13. Las po raz drugi

Znów góralem do lasu. Dziś udało się zrobić pętle. Pogoda do bani. Ogólnie męczarnie, w domu ciężko usiedzieć, a na mtb kiepsko.

Poniedziałek, 26 stycznia 2015 Kategoria Góral

12. Do lasu na mtb

Za oknem biało, aż żal się robi. Trzeba jednak się rozruszać więc dziś padło na górala i próbę zwiedzenia kawałka lasu obok. Dojazd do lasu straszny, masa wody, błota, śniegu i lodu. W samym lesie już jednak elegancko, sam czysty śnieg. Śmignąłem jakąś wąską ścieżką pieszą przez las, wyjechałem w Sterkowcu, a po chwili namysłu zawróciłem i pojechałem tak samo w drugą stronę. Całkiem przyjemnie. Dla mnie nowość.

Sobota, 10 stycznia 2015 Kategoria Góral

4. Góralem do Brzeska

Wybrałem się koło 14 do Brzeska. Odwiedziłem Szymka i pożyczyłem klucze potrzebne do ściągnięcia korb oraz wykręcenia wkładu suportu z szosy. Nigdy go nie wykręcałem więc szło niesamowicie ciężko, dopiero 1,5m stalowa rura jako dźwignia pozwoliła odkręcić części. W środku ramy masa błota i wody :/

Pogoda ciekawa, przez dzień 6 stopni i deszcz. Wieczorem zaczęło gwałtownie się ... ocieplać, tuż przed 21 temperatura osiągnęło +14 stopni !!! Potem przyszedł straszny wiatr i krótkie oberwanie chmury, a temperatura momentalnie spadła do 5 stopni.

Na stacji meteo w Brzesku 13,8. U mnie na termometrze zanotowałem przez moment +14 :D
Dawać wiosnę! ;)
  • Sprzęt Miejski
Czwartek, 1 stycznia 2015 Kategoria Góral

1. W Nowy rok

Wraz z nowym rokiem zapanowała za oknem odwilż. Krajobraz zmienił się z ładnego białego, na szary syf, ale plusowa temperatura oznaczała poprawę warunków na szosie. I rzeczywiście, większość dróg mokra ale za to czarna. Wybrałem się więc na noworoczną pętelkę. Skorzystałem z roweru górskiego, bo jakoś żal mi szosę maltretować w takich warunkach. Pojeździłem po okolicy, raczej cały czas płasko. Pierwsze kilometry roku zaliczone i nie muszę patrzeć na same zera w arkuszu ze statystykami :)
Niedziela, 28 grudnia 2014 Kategoria Góral

sam lód

Spróbowałem pojeździć, ale większość dróg pokryta lodem. Strasznie niebezpiecznie i nieprzyjemnie. Chyba koniec rowera w 2014r.
  • Temperatura -4.0°C
Poniedziałek, 8 grudnia 2014 Kategoria Góral

Błotne mtb

Dziś pogoda tylko i wyłącznie na rower zimowy. Od rana zimno i deszcz na zmianę ze śniegiem. Za cel obrałem przejechanie przez las Szczepanowski do Brzeska. Było hardcorowo. Droga przez las jedno wielkie bagno. Przyczyniają się do tego ciężarówki dowożące materiał na modernizację linii kolejowej. Minęło mnie ich dziś dobrze ponad 10. Po przejechaniu lasy znalazłem się w Brzesku, pojechałem na dół do węzła i wskoczyłem na serwisówkę. Potem pociągnąłem nią dalej zamiast jechać przez Mokrzyskę. Droga jednak tylko dla roweru górskiego bo jest kilkaset metrów drogi szutrowo-kamiennej. Na koniec pętelka przez Łęki i też kawałek terenu wpadło.

Piątek, 28 listopada 2014 Kategoria Góral, Hala, Nocą

Ostatnia hala

-3 stopnie więc wziąłem górala. uff...
  • Temperatura -3.0°C
Czwartek, 23 października 2014 Kategoria Góral

Lasy i szutry

Jesienna pogoda w pełni. Od kilku dni pada, jest zimno, wietrznie i ciemno. Jazda szosą była by koszmarem więc wziąłem górala i ruszyłem w pobliski las. Chciałem dojechać szutrem do Brzeska, ale droga lekko mówiąc była w okropnym stanie po długich opadach deszczu. Zawróciłem więc i pojechałem wzdłuż A4 do Mokrzsyki. Kawałek główną i po chwili szutrowa droga na Szczepanów. Na koniec jeszcze pętelka na Przyborów i też kawałem szutru i powrót do domu. Było ok, w sumie miła odmiana ale na dłuższą metę jeździć góralem po lasach i szutrach - nie dziękuje, wolę jechać asfaltem 40 na godzinę przez wsie i miasta :)