Sobota, 27 sierpnia 2016 Kategoria Szosa

192. Bocheniec i Godów o zachodzie. Przerwa.

Wyjazd przed zachodem więc szybkie tempo żeby zdążyć. Najpierw przejazd przez Brzesko, a potem górki - Bocheniec i Godów. Piękne widoki zachodu, plus fajna widoczność na Tatry (jak na sierpień). Bardzo klimatycznie ale musiałem szybko wracać bo się ściemniało, a miałem ze sobą tylko mini lampki-żabki.

A poza tym to robię sobie tydzień przerwy od rowera. Decyzja zdecydowanie zapadła zbyt późno ale lepiej późno niż wcale. Od dobrych 2 miesięcy brakuje bardzo motywacji oraz radości z jazdy. Robię 50 kilometrów i wracam do domu. Setki to dla mnie wyzwanie i męka. Szkoda się męczyć, trzeba odpocząć i podejść do tematu od nowa. Stąd tydzień. Może to mało, a może nie. Fakt jest taki, że ostatnio tydzień przerwy od rowera zanotowałem w Styczniu. W Styczniu 2014 roku... Myślę, że to zdecydowana przesada. Teraz tydzień, w zimie trzeba będzie wymusić conajmniej 2 kolejne. I powinno być dobrze :) Także do zobaczenia we Wrześniu!

Halo BIKEstats.pl! :D

Pokażcie, że potraficie pomóc! :-)

O, jak dawno mnie tu nie było. Ale jak miło wrócić na strony serwisu, który tak uwielbiam! :-)

Dziś piszę trochę jako żebrak (ale ekskluzywny, bo żebrzę w szczytnym celu), no i występuję w roli spamera (by dotrzeć do maks. liczby osób na BS).

Proszę Cię o wsparcie pewnej rowerowej akcji!
Szczegóły na:
100 km rowerem dla serca Ignasia

W ramach zbiórki pieniążków na operację serduszka jeszcze nienarodzonego Ignasia przejeżdżam w niedzielę 4. września traskę ponad 100 km. Udział w tym wydarzeniu zadeklarowali jeszcze JPbike oraz Mors!

Jak możesz pomóc?
1. Proszę odwiedź stronę z wydarzeniem
2. Wesprzyj zbiórkę jakąkolwiek kwotą - każda złotówka ma znaczenie!
3. Podaj temat dalej
4. Zachęć swoich znajomych do wsparcia Ignasia

Zbiórka będzie prowadzona do 11. września (być może nieco zostanie przedłużona).

Już teraz pięknie Ci dziękuję!

Warto jest pomagać!

Do zobaczenia na trasie! :-)

Pozdrawiam!
Mlynarz
- 09:07 sobota, 3 września 2016 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa trzad