Informacje

  • Wszystkie kilometry: 56790.11 km
  • Km w terenie: 26.50 km (0.05%)
  • Czas na rowerze: 78d 16h 57m
  • Prędkość średnia: 26.68 km/h
  • Suma w górę: 463798 m
  • Więcej informacji.
baton rowerowy bikestats.pl

Moje rowery

Szukaj

Znajomi

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy piotrkol.bikestats.pl

Archiwum

Linki

Wpisy archiwalne w miesiącu

Luty, 2014

Dystans całkowity:663.00 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:24:32
Średnia prędkość:25.96 km/h
Maksymalna prędkość:72.00 km/h
Suma podjazdów:5652 m
Liczba aktywności:12
Średnio na aktywność:55.25 km i 2h 13m
Więcej statystyk
Środa, 5 lutego 2014 Kategoria Szosa

Wietrznie. 37km

Dzisiaj krócej. Wieje dość mocno z południa. Padło na dość standardowe trasy. Najpierw pojechałem na Wokowice i wzdłuż autostrady do Bielczy. Potem Biadoliny Szlacheckie i trzeba było pokonać zamknięty przejazd kolejowy. Dziś pełno pracowników się krzątało (testowali zapory co dość komicznie wyglądało - grupka facetów stoi i co chwilę podnosi i opuszcza zaporę :D). Trzeba było przejść po dużym błocie... Potem przez Perłę do krajówki i bokami do Dębna. 

Z Dębna pojechałem górą do Porąbki, tam nawrót i już z wiatrem zacząłem klasyczny powrót. Szarpnąłem się na poprawę czasu na odcinku sprinterskim Porąbka - Dębno Segment, ale swojego czasu nie poprawiłem. Brakło aż 15 sekund...

Potem kolejny odcinek Wola D - Maszkienice i tu moc była ze mną. 2,7km w czasie 4:26 dało nowy best 37,2km/h Segment Wola - Maszkienice.

Końcówka spokojnie.


  • DST 37.10km
  • Czas 01:28
  • VAVG 25.30km/h
  • VMAX 61.00km/h
  • Temperatura 10.0°C
  • Podjazdy 187m
  • Sprzęt Giant Cadex CFR2
  • Aktywność Jazda na rowerze
Wtorek, 4 lutego 2014 Kategoria Szosa

Sesja rowerowa

Wreszcie zaczęła się sesja i można odpocząć od zajęć. Większość egzaminów jeszcze przed sesją zaliczona, zostają 2 zaliczenia i do 24 Lutego wolne :D
Dziś trasa wymyślana na bieżąco. Pojechałem najpierw do Brzeska i potem na Jasień. Zastanawiałem się nad Złotą albo na Brzeźnicą. Wybrałem Brzeźnicę. Potem pomyślałem, że fajnie będzie pojechać dalej do Bochni. Od tej strony wjazd do Bochni iście królewski bo z dość dużej i długiej góry szybki zjazd do centrum. Przez centrum równo z samochodami ok. 40km/h.

Potem kolejny dylemat. Albo wracam przez Rzezawę albo jadę na Bogucice. Siły były więc pojechałem ten drugi wariant. Jazda od tamtej chwili całkiem fajna, z wiatrem, po dość dobrym asfalcie i przy malejącym aż do zera ruchu samochodowym. Z Bogucic pojechałem do Okulic i potem w kierunku Uścia Solnego. Jednak przed Uściem skręciłem na Strzelce Małe. Też fajowa droga, tylko momentami słabsze odcinki (dziurawe). 

Od Strzelec, zamiast jechać do Szczurowej to pojechałem znów bokami do Niedzielisk. Potem już do domu przez Rudy Rysie, Borzęcin, Przyborów. 

Całkiem fajna trasa, dość sporo całkiem nowych dróg, którymi nie miałem jakoś okazji jechać wcześniej.





  • DST 71.40km
  • Czas 02:45
  • VAVG 25.96km/h
  • VMAX 59.00km/h
  • Temperatura 8.0°C
  • Podjazdy 330m
  • Sprzęt Giant Cadex CFR2
  • Aktywność Jazda na rowerze
Poniedziałek, 3 lutego 2014 Kategoria Szosa

serwis

A miałem wczoraj wyciągnąć szosę na szosę, ale dzień wcześniej doprowadziłem do stanu takiego, że stery zaczęły trzeszczeć jakbym kilo żwiru wsypał do środka... Tak więc wczoraj zabrałem się za rozbiórkę owych sterów (klasyczne). Wszystko ładnie przeczyściłem ale nie składałem bo za radą Szymka wolałem zaczekać do dziś i kupić nowe wianki. Dziś więc dopiero wieczorem po powrocie z uczelni złożyłem wszystko do kupy i nawet powiem, że chodzi ;D Może się mostek bądź widelec nie złamie jak pojadę :P
Oprócz tego korzystając z tego, że po pokoju walały się części i wszystko było w smarze - rozkręciłem koło i zrobiłem serwis piasty. Tylko przedniej bo nie chciało mi się z tylnym kołem schodzić na dół wolnobieg ściągać ;P stan był jednak całkiem dobry, więc sądzę, że w tylniej też nie jest źle. 
Jutro powinno być sucho więc sól aż tak wielkiego zamętu nie zrobi. Może da radę pojeździć. 


Wiosna idzie (?)



Tu panował jeszcze względny porządek ;)

Blogi rowerowe na www.bikestats.pl