Maj, 2013

Suma kalorii:19980 kcal
Piątek, 10 maja 2013 Kategoria Szosa

znów czterdziestka ale już lepiej

Znów nakręciłem czterdzieści, a dokładnie 46,6km. Dziś było znacznie lepiej niż ostatnio. Najpierw z górki za Bazyliką w Szczepanowie mocny zaciąg aż do Borzęcina. Tam średnia w granicach 36km/h. Potem już pod wiatr do Bielczy. W Biadolinach serwisówką do Wokowic też pod wiatr i potem stałą trasą do Porąbki Uszewskiej. W Porąbce nawrót i z wiatrem znów mocno. W Dębnie skręciłem w wąską uliczkę i pojechałem 'górą' (wyjazd w Jastwi przy E40). Po przecięciu krajówki najmocniejszy akcent dnia: aż do torów w Sterkowcu czyli prawie 3,5km, bardzo mocne tempo, 45km/h potem ostatni kilometr 37. I na koniec pod górkę do Szczepanowa i z górki do domu.

Max osiągnięty z górki w Dębnie/Porąbce, góra w końcu uległa ;P
Środa, 8 maja 2013 Kategoria Szosa

brak mocy

Mam tak, że po przejechaniu kilkuset metrów jestem w stanie stwierdzić jak mi się będzie jechało. Czasem mam tak, że budząc się rano wiem czego mogę się spodziewać danego dnia. I dziś od rana wiedziałem, że będzie słabo. Na siłę wytaczałem trasy, ale podświadomie wiedziałem, że nic z tego nie będzie. Wyjechałem mimo to ale już z nastawieniem, ile będzie tyle będzie. I było właśnie 40km bardzo wolno po okolicy. Szkoda dnia, ale tak już bywa.

#lat=49.97038577752&lng=20.679855&zoom=13&maptype=osm
Wtorek, 7 maja 2013 Kategoria Holender

Na pociąg i do domu x2

Dwa dni pod rząd na stację PKP i potem do domu... dla statystyki
  • Sprzęt Miejski
Wtorek, 7 maja 2013 Kategoria Szosa

Przed burzą

Wczoraj kupiłem dętki i dziś można było jechać. Pogoda letnia: +26 stopni i słońce. No i brak wiatru :)
Pojechałem do Brzeska, a potem w lekko pagórkowaty teren czyli Jasień - Poręba - Biesiadki. Z Biesiadek długi zjazd do Łoniowej i po chwili kolejna wspinaczka do Gwoźdźca. Po chwili wytchnienia znów podjazd tym razem do miejscowości Jaworsko. Stamtąd już przyjemnie na dół do Łysej Góry i po w miarę płaskim terenie do krajowej czwórki.
Następnie płaski etap jazdy: Perła, Biadoliny. W Biadolinach zauważyłem, że wyasfaltowali drogę serwisową wzdłuż autostrady więc nie omieszkałem skorzystać. Jak skończą serwisówki to będzie cud, miód i orzeszki :D Kawałek z Wokowic do domu już po normalnej drodze.

Chwilę potem zaczęło się zbierać ostro na burzę, i koło 17 popiździło deszczem i burzą ostro :)

Wielki odpust już jutro w Szczepanowie. Ludzie świrują: kopią, sadzą, koszą, sprzątają, malują ogrodzenia, remontują itp itd na swoich podwórkach. Dowiedziałem się nawet, że jutro absolutny zakaz jakiejkolwiek pracy na polu. Jakbym trawę skosił w Niedzielę to by mi uszło na sucho, ale jeśli zrobił bym to jutro... to marny los :P Takich flag jest pewnie z 300 albo wincyj w okolicy :P

I już z domu:

• Kalorie 2010kcal
Sobota, 4 maja 2013 Kategoria Holender

Do ogrodniczego ;)

Dziś krótko do sklepu ogrodniczego w Mokrzysce. Trzeba ratować trawnik bo słabo :(
Szosa sobie będzie musiała poczekać minimum do Poniedziałku na dętki i łatanie opony.

• Sprzęt Miejski
Piątek, 3 maja 2013 Kategoria >100km, >30km/h, Szosa, Peleton

Majówkowo w grupie

Można by rzecz - w końcu się udało :) Od kilku dobrych dni jakoś nie mogłem się z Szymonem zgadać na rower, albo nie było czasu, albo pogoda się psuła. Dzisiaj jednak decyzja, że jedziemy, udało się jeszcze zgarnąć Grześka więć się szykowała fajowa jazda.

W ostatniej chwili zczaiłem się, że ciężko będzie znaleźć otwarty sklep dziś, więc szybki wypad na oddaloną 200m stację benzynową i tam zaopatrzyłem się w prowiant. Potem już do domu po rower i na miejsce spotkania, gdzie po kilku minutach dołączył Szymon i po następnych kiiilku Grzesiek ;)

Dzisiejsza trasa należała do tras płaskich, czyli północ. Najpierw obraliśmy kierunek na Radłów, gdzie miałem okazję sobie pojechać w 'pociągu'. Pięknie się sunęło bez problemu 35km/h na kole kolegi, dałem też ze 2 zmiany i nie było źle ;P Po minięciu Radłowa w dalszym ciągu jechaliśmy po zmianach aż do Czyżowa, gdzie przeczekaliśmy krótki opad deszczu i zjechaliśmy chwilę potem na prom. Kilka minut po opuszczeniu promu jak grom z jasnego nieba, czuje, że tył mi zaczął tańczyć po drodze. Spojrzenie do tyłu i widzę brak powietrza. Kilka minut wymuszonego postoju i Szymon pięknie wymienił mi dętkę (dziękuje:>) i mogliśmy jechać dalej, tyle, że ja z duszą na ramieniu już do końca - nie lubię jeździć bez zapasu.

Po tym kilku minutowym deszczu zmieniliśmy trochę plany, bo patrząc w niebo sytuacja nie wyglądała optymistycznie (ciemne chmury, grzmiało) i już po chwili sunęliśmy do Jadownik Mokrych i Zaborowa. Po chwili wyszło jednak słońce, zrobiło się ciepło i sucho i zamiast na Szczurową, skręciliśmy w prawo na most nad Wisłą i pojechaliśmy na Koszyce. W Koszycach w lewo na krajówkę i do Nowego Brzeska. Na tym etapie jazdy pojawiły się problemy z dyspozycją. Pojawiły się wzniesienia i coraz ciężej było mi utrzymać koło. Puls zaczął szaleć i nie chciał spaść poniżej 90% ale na szczęście pagórki nie trwały długo i na zjeździe sobie odpocząłem. Przed Nowym Brzeskiem zaczęło znowu padać, ale liczyłem się z tym od samego początku. Po przejeździe po centrum wjechaliśmy na dość ciekawy most. Ciekawy bo cholernie długi i jednopasmowy. Musieliśmy ostro dać po gazie bo wjechaliśmy tuż przed zmianą świateł i kolesie z na przeciwka już chcieli wjeżdżać powoli :P

Chwilę potem skręciliśmy w drogę przez las i strasznie mi się ten lasek spodobał. Cała ziemia porośnięta była zielonymi roślinami tak, że zielono było w 100% praktycznie. Przed Mikluszowicami niebiosa się otworzyły i jak nie lunęło.... Istne oberwanie chmury, ja w moich okularach przestałem cokolwiek widzieć, jedynie widziałem zarysy kolegów przede mną i starałem się jakoś za nimi jechać :). W Mikluszowicach przecięliśmy Rabę korzystając z odrestaurowanej kładki i brnęliśmy w wodzie w kierunku domu. Po kilkunastu minutach opady zelżały i już było coś widać. Przejechaliśmy jakimiś nieznanymi przezemnie drogami i wyjechaliśmy w Mokrzysce, gdzie Szymon odłączyć się i pojechał do domu. Grzesiek za moim przyzwoleniem :P przyspieszył i również z nim się pożegnałem. Sam natomiast starające się utrzymać super średnią pokonałem kilka ostatnich kilometrów do domu. :)

Super dzień :) Świetnie jeździ się z kimś, zupełnie inna bajka niż samemu. Nawet mimo tego deszczu było fajnie, seteczka się nawinęła kolejna, kilometrów przybyło, no i pierwszy raz udało mi się przejechać taki dystans w takiej średniej.