Wtorek, 7 maja 2013 Kategoria Szosa

Przed burzą

Wczoraj kupiłem dętki i dziś można było jechać. Pogoda letnia: +26 stopni i słońce. No i brak wiatru :)
Pojechałem do Brzeska, a potem w lekko pagórkowaty teren czyli Jasień - Poręba - Biesiadki. Z Biesiadek długi zjazd do Łoniowej i po chwili kolejna wspinaczka do Gwoźdźca. Po chwili wytchnienia znów podjazd tym razem do miejscowości Jaworsko. Stamtąd już przyjemnie na dół do Łysej Góry i po w miarę płaskim terenie do krajowej czwórki.
Następnie płaski etap jazdy: Perła, Biadoliny. W Biadolinach zauważyłem, że wyasfaltowali drogę serwisową wzdłuż autostrady więc nie omieszkałem skorzystać. Jak skończą serwisówki to będzie cud, miód i orzeszki :D Kawałek z Wokowic do domu już po normalnej drodze.

Chwilę potem zaczęło się zbierać ostro na burzę, i koło 17 popiździło deszczem i burzą ostro :)

Wielki odpust już jutro w Szczepanowie. Ludzie świrują: kopią, sadzą, koszą, sprzątają, malują ogrodzenia, remontują itp itd na swoich podwórkach. Dowiedziałem się nawet, że jutro absolutny zakaz jakiejkolwiek pracy na polu. Jakbym trawę skosił w Niedzielę to by mi uszło na sucho, ale jeśli zrobił bym to jutro... to marny los :P Takich flag jest pewnie z 300 albo wincyj w okolicy :P