Czwartek, 18 lipca 2013 Kategoria Szosa, >100km

Rekord solo, gorąco i płasko

Już o 8 rano byłem na rowerze. Najpierw nabicie kilometrów i metrów w górę więc pojechałem do Jaworska oraz potem do Złotej. Na podjazdach straszliwie skrzypiały pedały, masakra.

W Brzesku 50km na liczniku i przerwa na lody. Potem już płasko prawie cały czas. Najpierw główną drogą (768) prosto do Koszyc przez Rudy Rysie, Szczurową. Bardzo przyjemnie się jechało - zero ruchu, gładki asfalt toteż wzrok skierowany tuż przed koło i jechałem sobie 31-32 równo. Za Koszycami pętla dająca dwie nowe gminy do kolekcji (Kazimierza Wielka, Proszowice)

Trochę się pogubiłem, przegapiłem skręt i pojechałem trochę inaczej przez co wpakowałem się na karygodną drogę. Niedługo potem znów byłem w Koszycach, kolejna przerwa na picie i jedzenie i ruszyłem dalej już na swojskie tereny.

Za mostem na Wiśle, skręt w lewo i toczyłem się przez wioski różne. Coraz gorzej się jechało, bolały stopy i tyłek ale wjechałem już do Borzęcina i do domu było całkiem blisko. W Biadolinach znów przerwa na sklep bo strasznie mnie na picie brało, kupiłem pepsi i pomogło na kryzys, niczym rok temu.

Do domu jechało się już całkiem przyjemnie :)

Tak oto nowy rekord dystansu w jeździe samotnej i trzeci wynik ogólnie (181km, 153km, 145km). Pogoda się udała bo nie wiało jakoś strasznie, było może lekko za gorąco, ale to w końcu Lipiec :P