Czwartek, 24 maja 2012 Kategoria Szosa

pierwsze kilometry z spd :)

Przyszły dziś buty + pedały spd. Dokładniej buty: SH-R077 + pedały PD-M505, czyli kombinacja szosowych butów i pedałów do mtb. Najpierw trening na sucho w domu z wpinaniem i wypinaniem i zaraz potem już na szosie.

Obyło się bez incydentów, jedyny problem miałem po zatrzymaniu się i wypięciu na skrzyżowaniu pod górę, zostawiłem najcięższe przełożenie i nie mogłem ruszyć :), więc się wypiąłem całkiem, zmiana przełożenia, pokręcenie korbą w powietrzu i dopiero pojechałem dalej :P

Potem już 0 problemów. Zauważyłem znaczącą zmianę w przypieszeniu i w jeździe po płaskim. Przyspiesza się dużo szybciej, i łatwiej mi było uzyskać prędkość na płaskim (+ mniej się zmęczyłem podczas sprintu). Od razu uzyskałem maks na płaskim 52 km/h ale niestety najmniejsza koronka trochę za duża się robi :/ (15 zębów + 52 na korbie) i w efekcie młynek ostry...

Ogólnie zmiana jak najbardziej na plus :)

Co do trasy: Porąbka - Doły - Godów - Łysa Góra - Sufczyn - Dębno - Porąbka - Dębno - Porąbka. Wiatr spory ale niezmienny więc z jednej strony w twarz ale za to w drugą stronę pomagał.

I widzę, że niniejszym uzyskałem ponad 675km w miesiącu co jest nowym najlepszym wynikiem