Wtorek, 1 stycznia 2019

1. Nowy rok

Nowy rok to dobra okazja żeby wrócić do wpisów na BS. Postanowiłem dać drugą szansę. Szkoda tych pominiętych wpisów bo fajnie się to potem czyta po latach. Czy wypali? Zobaczymy, póki co motywacja jako taka jest. Pierwsze 6 wpisów uzupełniam z góry, a już od jutra (czyli od 1 Lutego) jadę z tym na bieżąco :)

Witajcie z powrotem!

Trasa, opis i zdjęcia: https://www.strava.com/activities/2048329258

Nowy 2019 rok rozpocząłem od tradycyjnej pętelki po okolicy. Pogoda późno jesienna.
  • Sprzęt Trek Domane AL 2

To prawda. Z mobilizacją fajnie by było bo często jej brakuje. A co do wpisów tutaj to jedyne co mi nie pasuje to sposób wrzucania zdjęć, widzę, że się nie zmienił odkąd przestałem prowadzić dziennik. Szkoda, bo trochę zbyt dużo kombinacji z przesyłaniem, zmniejszaniem i wgrywaniem jest żeby mi się chciało. No ale wszystko wyjdzie w praniu jak to mówią :D
- 23:13 czwartek, 31 stycznia 2019 | linkuj
Ja doszedłem do takiego samego wniosku. Żal patrzeć później na takie dziury w historii. Też mam w planach dodawać chociaż jakieś krótkie wpisy ;) Może mobilizacja do jeżdżenia wzrośnie ;) Na Stravie to wszystko się rozmywa gdzieś.
marcingt
- 14:41 czwartek, 31 stycznia 2019 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wkeoc