Niedziela, 13 listopada 2016 Kategoria Góral

227. mtb, ciężki teren, dużo śniegu, błota i syfu

Kiedy wczoraj w nocy zobaczyłem to:

To wiedziałem, że nastał 'ten' dzień. Ten, w którym odkopuje górala i ruszam do lasu. Warunki ciężkie - temperatura w granicach zera, grunt jeszcze nagrzany więc wszystko zaczęło pływać. Dotarłem do lasu i jadę gruntową drogą. Dziś drogi nie przypominała - błoto pomieszane ze śniegiem, a na to wszystko kratery wypełnione wodą. Pieron wie, jak głębokie.

Jechałem więc slalomem i dotarłem do linii kolejowej. Skręcam więc i lecę wzdłuż po kolejnej drodze leśnej. Rower zbiera coraz więcej śniegu i zaczynają się problemy z napędem - standard. Docieram do Sterkowca i cywilizacji i następne kilkaset metrów jadę po asfalcie. Na górze skręcam jednak na moją ulubioną leśną dróżkę. Tutaj z kolei jest całkiem przyjemnie - śnieg jeszcze nie stopniał i jest w miarę czysto.

Na koniec docieram do autostrady, przecinam ją korzystając z tajnego przejścia dla mniejszych zwierząt i polami wracam do domu. mtb pełną parą ;)