Wtorek, 29 marca 2016 Kategoria Peleton, Szosa

60. Przed burzą, której nie było

Kolejny raz nie sam. Dziś z Marcinem w skromnej dwu osobowej grupce. Ruszyliśmy z pod Bocheńca i szybko okazało się, że pojedziemy stałą pętlę. Dla mnie bomba :) Pogoda całkiem fajna, ciepło i słonecznie ale niestety bardzo mocny wiatr. Ściągnąłem mimo wszystko rękawki i nogawki na podjeździe do Gwoźdzca :) Do Jaworska ciężko bo centralnie pod wiatr ale zaczął się podjazd i nie było tak czuć bardzo. Zjechaliśmy sobie na płaskie i męczyliśmy w kierunku Biadolin. Ja lekko zbombiłem i musieliśmy zrobić przerwę w sklepie. CocaCola zadziałała i jechało mi się dużo lepiej. Przez Bielczę już masakrycznie pod wiatr, który zrobił się bardzo porywisty. W pewnym momencie na zmianie po prostu się śmiałem bo to było aż niesamowite. Obaj jechaliśmy momentami na stojąco niczym pod jakąś 20% ścianę :D Udało się zrobić ponad 50km ostatecznie. Chwilę potem udałem się kawałek dalej pomóc Marcinowi przy kilku czynnościach serwisowych przy jego Canyonie. Wyczyściliśmy rowery, przeserwisowaliśmy korbę, zmieniłem owijkę w innej szosie, Marcin także uciął rurę sterową u siebie więc sporo dobrych rzeczy się udało porobić :)