Poniedziałek, 22 lutego 2016 Kategoria Szosa

33. Lato w Lutym!

Pogoda przeszła najśmielsze oczekiwania. Wariant optymistyczny zakładał słońce i dobijanie do +15. Tymczasem stacja meteo pokazała +17, a licznik nawet +20 stopni! Oprócz tego już bez niespodzianki - huragan. Ale to nie miało znaczenia bo pierwszy raz w tym roku wpadły kilometry zrobione "na krótko" czyli w letnim stroju. Fantastyczne uczucie jechać bez dwóch par długich spodni, dwóch par długich rękawiczek, komina, czapki, 4 warstw koszulek, grubych skarpet i ochraniaczów... Lekkość i radość :)

Wiało więc trasa krótka i tylko w okolicy domu. Najpierw pod wiatr do Brzeska, ciężko strasznie ale potem jeszcze ciężej bo z wiatrem atak na koma ;P Po tej bardzo mocnej próbie do końca jeździłem już bardzo spokojnie, ciesząc się chwilą ;) Na dodatek tego wszystkiego naprawiłem w między czasie denerwujący dźwięki skrzypienia przy jeździe pod górę lub mocnych sprintach. Bardzo obawiałem się czy to nie suport ale na szczęście nie. Na 99% przyczyną był... zbyt słabo zaciśnięty zacisk tylnego koła. To by też tłumaczyło dlaczego co chwilę koło ocierało o hamulec... Dokręciłem też śrubę przedniej przerzutki ale nie widzę w jaki sposób mogłaby powodować skrzypienie. Ale ten 1% jej zostawię :)

Porobiłem fotki i wróciłem do domu. Od jutra niestety jesień przechodząca w zimę. Czyli błyskawiczne przejście z radości do depresji :)