Piątek, 17 kwietnia 2015 Kategoria Peleton, Szosa

56. Na nowym rowerze :)

W końcu nadszedł długo oczekiwany dzień, gdy wsiadłem na nowy wymarzony rower :) Na ten dzień czekałem dobre 2 lata... Wtedy zacząłem nieśmiało myśleć o zmianie sprzętu. Trzeba było sporo czasu, sporo pracy, sporo wyrzeczeń ale było warto. Wybór padł na sprzęt marki Canyon. Jak tylko takiego zobaczyłem jakiś rok temu, wiedziałem, że kiedyś będzie mój. Niespodziewanie kilka tygodni temu z pomocą kilku osób udało się domknąć budżet. Poszło zamówienie, poszedł przelew i nastąpiło wyczekiwane, zakończone przyjazdem kuriera z wielkim pudłem prosto z Niemiec :)

Rower to Canyon Ultimate CF SL 9.0. Od samego początku urzekło mnie wprost malowanie i kolorystyka. Osprzęt to Shimano Ultegra 6800, jedenaście przełożeń z tyłu, nie wiem co zrobię z taką ilością :P Kółeczka Mavic Ksyrium Elite. Cóż więcej - siodło Fizik Antares, sporo twardsze od Prologo, zobaczymy co będzie :) Waga piorunująca, z pedałami i koszykami 7,48kg.

Odczucia z jazdy kapitalne. Tu nawet nie ma co porównywać do poprzedniego roweru. Różnice we wszystkim są kolosalne. Nawet po dziurach jedzie się przyjemnie bo fajnie tłumi :) Przyspieszenie super, zmiana przełożeń żyleta, sztywność zdumiewająca. Nic tylko jeździeć, szkoda, że akurat powrót zimy w weekend...

Dziś płaskie 43km z Szymkiem. Trochę nas wiaterek przeorał ale było bardzo fajnie i dość szybko.

Teraz trzeba szybko pomyśleć o liczniku bezprzewodowym i nowych pedałach coby stare zostawić w starej szosie. Będą wtedy dwa rowery gotowe do jazdy.

Z Baranowskim to nie przypadek. Też oglądałem relację z Amstel Gold Race ;-)
4gotten
- 08:07 czwartek, 23 kwietnia 2015 | linkuj
Dzięki ;)
Z tarczami to tak jakbym słyszał pana Darka Baranowskiego dziś :D Niby racja, ale pedały zawsze jakieś przy rowerze były, a wpieprzać w piękne proste szosowe koła tarcze to szaleństwo i psucie wyglądu szosy. Może jest to fajniejsze pod względem siły, modulacji i tak dalej no ale... :)
- 21:02 niedziela, 19 kwietnia 2015 | linkuj
Fajna maszyna. Cenię Canyona za brak papugowatej kolorystyki. Co do tarcz to nigdy nie mów nigdy ;-) Pedały zatrzaskowe też były kiedyś fanaberią.
4gotten
- 20:47 niedziela, 19 kwietnia 2015 | linkuj
Stroje też te same będziemy mieć :) Jeszcze tylko wozu technicznego brakuje :)
- 13:25 sobota, 18 kwietnia 2015 | linkuj
tylko sobie nie pomylcie a bufecie :P Nie no jak masz dwa takie same rowery to jeszcze jest fajnie :) prawie jakby w jednym teamie, ale nie jak wszyscy takie mają :P
- 13:15 sobota, 18 kwietnia 2015 | linkuj
xtnt - dzięki. Rzeczywiście dość mocno zwracam uwagę na szczegóły, tak po prostu mam i lubię :)
k4r3l - dzięki, SUL owszem dość powszechne ale mi to szczególnie nie przeszkadza. Wzorek fajny, skarpety wygodne także mogę jeździć :)
labudu - no nie wiem, rower mam dokładnie taki sam jak kolega Marcin, i wcale nie uważam, że jest niefajny. Wręcz przeciwnie :)
Myślałem, że to dziewczyny tak mają, że jak przyjdą ubrane tak samo to wielki płacz i problem hehe :D
- 10:09 sobota, 18 kwietnia 2015 | linkuj
k4r3l 100% racji- jak mają coś wszyscy to już nie jest fajne :P
- 09:50 sobota, 18 kwietnia 2015 | linkuj
Mega,tez mi sie canyony podobaja;) szerokosci! Ps.skarpetki SUL sa juz tak powszednie, ze ja unikam ich jak ognia;)
k4r3l
- 07:34 sobota, 18 kwietnia 2015 | linkuj
4 lata jeżdżę po dziurach szosą i nigdy nie musiałem z tego powodu regulować przerzutki. Nie przesadzajmy :)
- 21:59 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj
W szczególności będziesz wolał jak pojeździsz na okolicznych dziurawych drogach i będziesz co 5 min musiał doregulować :p MK - 21:50 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj
Zważ na wadze rowerowej to się nie miło zdziwisz, mi na dobrej wadze domowej mtb przekłamał o 1kg i zamiast 9,5 było 10,5 :p na canyonie miałem procentowo podobne przekłamanie. MK - 21:49 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj
I tak bym nie chciał :P Ja wolę tradycyjnie. Tak samo jak z tarczami w szosie: Nigdy.
- 21:48 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj
Miesiąc temu w outlecie był nowy z 2014 za 10k na kablu :) Gość - 21:46 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj
Dać 3 tysiące więcej za brak linek to dla mnie przesada ;)
- 21:43 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj
haha błagam :) Nie chciałbym elektryka, nie jest mi to potrzebne do szczęścia :)
- 21:42 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj
Ok, zważony: z koszykami i pedałami 7,48 :)
- 21:40 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj
Gościu ma racje, kupowanie roweru na lince to tak jak kupno górala 26 obecnie ;/
- 21:38 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj
Myślę ze będzie sporo więcej ważył mój ma wagę katalog 6,5 rama l-ka. Gość - 21:28 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj
Owijka czarna będzie jak tylko ta się upieprzy. Była taka od nowości bez możliwości zmiany więc niech na razie będzie.
Waga tak naprawdę to jeden ****, dla mnie rower jest nieprzyzwoicie lekki i to się liczy, a czy jest to o 200g więcej czy mniej to kurde pieron z tym :)
Różnica potężna :)
- 21:26 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj
żebyś się nie zdziwił jak waga katalogowa się nieco rozjedzie z realną :P rowerek bardzo fajny i kolorystyka nawet ta :D ja bym jednak dał czarną owijkę :) No i nie wiem czemu ale nie mogę patrzeć na połączenie ramy i widelca w Canyonach.... Ale będzie śmigał i na pewno kolosalna różnica w porównaniu do staruszka :D
- 21:24 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj
Jakoś przeżyje te 300 gram. Jutro zważę i zaktualizuje.
- 21:18 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj
Waga nie realna, slx 9.0 pro wazy z pedałami prawie 7,4kg, szkoda ze linka :p a tak to fajny graty. Gość - 21:08 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj
Z pedałami wychodzi lekko ponad 7kg, ale to i tak dla mnie jakiś szok :) Jutro warunków do jazdy nie będzie, ale zdjęcia za to mu jakieś zrobię porządne :)
- 21:06 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj
6,95kg widzę na necie, ja pinkole... jeśli odkładałeś 90% przychodów na ten rower, no to witaj w klubie :> super machina
gustav
- 20:53 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj
piękny
gello1
- 20:51 piątek, 17 kwietnia 2015 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ownos