Czwartek, 6 listopada 2014 Kategoria Szosa

Z Halnym

20 stopni w cieniu. I halny, na którego nie narzekam bo dzięki niemu jest tak ciepło. Dziś rundka przez Gwoździec. Początek pod wiatr, ale spokojnym tempem szło ujechać. Po nawrocie wiatr w żagle i się pruło elegancko :) Aż szarpnąłem się na segment Łoniowa-Dębno ale brakło kilka sekund do mojego najlepszego czasu. Zamuliło mnie kilometr przed końcem i z 47km/h zrobiło się 44 z hakiem :/ Reszta spokojnie. 3 osoby wymusiły na mnie pierwszeństwo. Wszystkie 3 na rowerze :0

Bardzo duża liczba ludzi prowadzących samochody nie powinna nosić miana kierowcy. Ale żebym nie wyszedł na hejtera to to samo można powiedzieć o pieszych i o rowerzystach. W każdej grupie trafiają się bezmózgi, którzy raczej nie powinni opuszczać mieszkań.

hehe z tym co mówisz to prawda jest. Mi raz w Rabce Z. babka wyjechała z bramy wprost w tor jazdy dosłownie kilka metrów przedemnie (35km/h). Uratowało mnie tylko i wyłącznie to, że z na przeciwka było pusto i po prostu ostro odbiłem na lewy pas. Można by się spodziewać, że za takie coś pani mnie przeprosiła? Gdzie tam. Strąbiła mnie :D Dosłownie mnie strąbiła jak jej na migi pokazałem, że o mało nie spowodowała wypadku.
- 21:32 czwartek, 6 listopada 2014 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa gowdu