Wtorek, 22 lipca 2014 Kategoria Szosa

Łoniowa, walka na Bocheńcu

Do znudzenia, najpierw Wokowice, Wola D. i do Porąbki. Zawalczyłem na odcinku Dębno - Porąbka i poprawiłem swój czas. Cały czas tą drogą do Łoniowej, tam nawrót i z powrotem do Porąbki. Potem skręt na podjazd pod Bocheniec IV kategorii i ogień od samego początku. Koma się nie udało zdobyć ale wskoczyłem na drugie miejsce ze stratą 16 sek. do Grześka. 2.1km o średnim nachyleniu 6% zrobiłem w 7:25 czyli 17,2km/h. Potem przez Jadowniki i Sterkowiec do domu. Plan minimum na dzień wykonany.

chociaż z tego co widzę, trzeba być zalogowanym w serwisie Strava żeby to przeglądać. Bez konta będzie tylko taka ogólna mapka
- 21:29 wtorek, 22 lipca 2014 | linkuj
tak, jak klikniesz na tytuł "Łoniowa, Bocheniec" to się otwiera strona z mapą i danymi. Tam sobie można dowolnie przybliżać trasę ;)
- 21:21 wtorek, 22 lipca 2014 | linkuj
da się jakioś powiekszyć mapy które zamieszczasz ? Gość - 20:59 wtorek, 22 lipca 2014 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iesci