Sobota, 28 czerwca 2014 Kategoria Szosa

wiatr z południa, ale czy na pewno?

Nigdy bym nie przypuszczał, że widząc 26 stopni na przełomie Czerwca i Lipca powiem: 'ale upał'. Ale tak jest w tym dziwnym roku. Organizm przyzwyczajony do <20 stopni, więc dziś istny letni upał. I wiatr podobno według icm z południa ale jakoś ciężko było stwierdzić na pewno.

Znowu wstydliwie krótka pętla. Najpierw na Wolę i spróbowałem sił w odzyskaniu koma na odcinku Wola - Maszkienice, który został utracony na rzecz Grześka z PRO nogą. Zrobił średnią 48,7km/h, jakiś kosmos. Spróbowalem bo niby miało pomagać, rozkręciłem do 53km/h ale stwierdziłem, że nie da rady dziś na pewno i odpuściłem po ledwo 300m. Pojechałem więc na Porąbkę i potem na podjazd pod Godów od strony Groty (1km @10% ze ścianką ~20%) Średnia 9,6km/h szał totalny :P

Na zjeździe wyrównałem swój szalony czas zjazdu (1:01, i średnia 67,4km/h) osiągając na samym dole 75km/h.

Po tym pojechałem w kierunku domu spokojnym tempem. Na koniec jeszcze jeden duży wysiłek: podjazd do Szczepanowa od Sterkowca, od zimy nie ruszany jeśli chodzi o bicie czasów. Udało się poprawić z 1:13 na 1:07 (39,4km/h).