Środa, 23 kwietnia 2014 Kategoria Szosa

Gwoździec, Jaworsko - stara pętla

Pogoda niewyraźna. Słońce mieszało się z chmurami, a jak wychodziłem to nawet kropiło. Potem jednak przez całą jazdę sucho. Najpierw w stronę Porąbki, dziś nietypowo pojechałem przez Jastew, kilka małych hopek i ładnych widoków. Potem w Dołach droga całkiem zamknięta i rozkopana totalnie więc objazdem trza było śmignąć. Potem była Niedźwiedza i początek podjazdu, który dziś zrobiłem bardzo szybko.

Zjazd przez Gwoździec jak zawsze na początku ciężki bo droga fatalna, ale potem na lepszym odcinku super się sunie w dół. Na końcu wsi skręcam w lewo na oddalony o 13km Sufczyn. Wcześniej czeka tam podjazd do Jaworska dziś pokonany wariantem dwa czyli nie serpentynami, ale wzdłuż domów nową drogą wyremontowaną po tym jak się obsunęła.

Do Łysej Góry po tym jak oddali rok temu nowy asfalt zjeżdża się kapitalnie, wykręcona średnia zjazdu 59,8km/h, potem brak odpoczynku bo czeka mnie kolejny odcinek przez Łysą Górę, tym razem płaski sprinterski (1,9km). Udaje mi się pobić czas kolegi i wrócić na pierwsze miejsce (42,8km/h). Przez Sufczyn kilka hopek, potem światła na czwórce i przez Perłę na Biadoliny. W Biadolinach jeszcze jedna mała hopka. Zupełnie zapomniałem, że w Biadolinach robią rondo i droga jest także jak w Dołach zupełnie rozkopana. Trafia się więc troszkę przełaju, potem przed Bielczą skręcam w serwisówką wzdłuż A4'ki i dojeżdżam do Wokowic. Tu zauważam schodzące powietrze w tylnym kole. Pierwsza guma w 2014 roku i pierwsza na tych oponach. 10000km bez dziury więc nie zrobię jak kolega.

Pompuje raz i udaje się dojechać jakoś prawie pod dom. Ostatnie 250m na nogach bo powietrze schodzi zupełnie.