Sobota, 22 marca 2014 Kategoria >100km, Peleton, Szosa, >1000m

Bardzo wietrzna setka z Szymkiem

Poranna jazda (10) z Szymkiem. Początek i w ogóle więcej jak połowa trasy pod mocny wiatr, momentami tempo spadało poniżej 25km/h. Pojechaliśmy na Gwoździec, potem Melsztyn i główną do Zakliczyna. Cały czas główną prosto przez Bieśnik na Bartkową Posadową. Tam dość długi konkretny podjazd, a potem ciężki technicznie (koleiny) zjazd. Zobaczyliśmy bardzo atrakcyjnie prezentujące się jeziorko Rożnowskie, a zaraz potem trzeba było się skupić na kolejnym podjeździe ;)

Zjechaliśmy sobie na zaporę i potem już na Rożnów i Witowice. W Witowicach w prawo na główną drogę i prawie z wiatrem w kierunku Czchowa. Jako, że czułem się dobrze to postanowiłem odczarować przeklętą drogę i dałem całkiem mocną zmianę prawie do ronda w Jurkowie. Tam Szymek pojechał na Brzesko, a ja na Złotą. Ze Złotej już standardowo do domu, jeszcze na końcu dokręcając brakujące 350m :) Co ciekawe już w Czchowie wiedziałem, że do 100 mi braknie ale nie wiedziałem ile. Brakło właśnie 350m :P

No tak jakoś wyszło bez zdjęć jeziora ale zapewniam, że w tym sezonie jeszcze tam wiele razy zajrzę to i foty się pojawią ;)
Widoki piękne, mogę potwierdzić :)
- 18:52 niedziela, 23 marca 2014 | linkuj
Tęskni mi się za tymi polskimi podjazdami :) Szkoda, że nie dałeś fotek jeziora, miałem zamiar je zaliczyć w zeszłym sezonie, ale jakoś nie doszło to do skutku, może w te wakacje się wybiorę, bo na pewno piękne widoki tam są :)
parker09
- 18:23 niedziela, 23 marca 2014 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iniem