Sobota, 8 lutego 2014 Kategoria Szosa

Po południu

Rano mieliśmy jechać z Szymkiem ale było mokro. Dopiero po południu przeschło i się wybrałem na krótką pętle. Najpierw do Brzeska, z wiaterkiem bardzo szybko, przez Brzeska też sprawnie się przedarłem bo o tej porze pusto. Potem bocznymi drogami przez Jasień, Uszew, troszkę momentami mokro i się rower trochę jednak usyfił.

Przeciąłem krajówkę i jechałem w stronę podjazdu pod Biesiadki. Postanowiłem go zaatakować i pobić najlepszy czas. Udało się wykręcić średnią 22km/h co wystarczyło do objęcia tymczasowego prowadzenia w klasyfikacji. (2,5km @3%)

Zjeżdżając minąłem się z Szymkiem, cisnącym pod górę do Biesiadek. Po zjeździe widziałem, że jadę dalej z wiatrem, siły były to postanowiłem zaatakować kolejny odcinek 'Porąbka - Dębno' dłuższy. 4,9km @0% ;> Nie wiedziałem ile tam wynosi czas więc jechałem ile mogłem. Okazało się, że pobiłem czas Szymka o całą sekundę ;D (36,9km/h). Kawałek czwórką i skręt w prawo na Wolę, Maszkienice i Sterkowiec.

W Sterkowcu długie czekanie na pociąg, a w zasadzie na 3 pociągi z rzędu. Korek pokaźny się zrobił :)