Sobota, 11 stycznia 2014 Kategoria Szosa

Wiatrowa jazda

Dziś w dalszym ciągu wiało choć trochę słabiej. Miałem jechać na Gwoździec ale na pierwszej górce coś mnie kolano pobolewało więc podjazdy odpuściłem. Postanowiłem już w trakcie jazdy spróbować jeszcze raz sił na sprincie po krajówce bo dalej wiało korzystnie. Czas poprawiłem o sekundę (53km/h średnia na 0,9km i max 58km/h) :) Potem powrót bokami przez Biadoliny, Bielczę.

xtnt, ładne bajki ludziom wciskasz ;) Jak tam tak zasuwasz, to musisz się zmierzyć z jednym naszym kumplem, bo ja się nie nadam - ja tam średnią ok. 50kmh zrobię tylko z wiatrem, kiedy Ty tam taką przeważnie robisz.

Większą średnią idzie zrobić od górki w Sufczynie do Dębna, a nie tutaj.
PsYhOl
- 12:29 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj
ups :(
- 11:30 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj
U mnie zdjęcie widać ;) dzięki za info trzeba się będzie wybrać :D
- 00:07 niedziela, 12 stycznia 2014 | linkuj
haha patrząc na to zdjęcie przypomniał mi się najdłuższy stojak rowerowy w krakowie :P
- 16:55 sobota, 11 stycznia 2014 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yznie