Środa, 8 stycznia 2014 Kategoria Szosa

uczelnia, zima nadchodzi i w ogóle

Założyłem zrobić w Styczniu 250km. Do dziś było 172, a na horyzoncie cały szereg przeciwności począwszy od powrotu na uczelnie, zaliczeń, sesji po nadchodzącą w weekend zimę. Przyznam szczerze o ile uczelnia rzeczywiście czasu dużo zabiera o tyle zaliczenia i sesja to taka pusta wymówka. Już dawno przestałem się w jakikolwiek sposób przejmować egzaminami i innym szajsem. Wyszedłem z założenia, że co będzie to będzie, 'oduczyłem się uczenia' szczególnie tego bezsensownego wkuwania czegoś co jest tylko po to żeby można było z tego zrobić egzamin, a potem zapomnieć. Z czegoś co przestarzałe, nie potrzebne itd...

W sumie w tym momencie się skapnąłem, że dziś ledwie 8 więc do końca Stycznia czasu dużo, zmyliła mnie główna strona bs'a, gdzie goście już pod 1000 (a nawet ponad) kilometrów mają naklepane. (Szacun!)

Tak czy siak przyszłość jest mglista więc dziś po uczelni i załatwieniu innych spraw udałem się na szybką rundkę. Do połowy troszkę za ciepło, po połowie jak zaszło słońce było troszkę za chłodno więc średnia z warunków termicznych wychodzi na 0 czyli można rzec, że było idealnie... hehe.

Najpierw do Brzeska przez Mokrzyskę, i po przedarciu się przez centrum Jasień i Poręba. Tam pierwszy podjazd, potem drugi i trzeci. Udało się zdobyć KOMa na podjeździe:). Na koniec długi zjazd do Brzeźnicy. W Brzeźnicy odbiłem w prawo na Łazy i już po chwili byłem przy krajówce. Jak dla mnie strasznie fajnie 'noga podaje' ostatnio, dość ładne prędkości udaje się utrzymywać ale pewnie na dłuższej trasie było by już gorzej.

Po przekroczeniu czwórki wjechałem do Rzezawy, trochę usyfiłem rower przy przejeździe kolejowym bo sporo błota tam się wala. W centrum Rzezawy w prawo na Jodłówkę. Do Jodłówki też ładnie się kręciło, potem przed samym Brzeskiem po nowej drodze przycisnąłem bo kolejny segment ze Stravy trza było ustalić :) Strasznie pozytywnie ten wynalazek na mnie wpłynął. Motywacja do bicia własnych i cudzych czasów jest wielka, ciekawie będzie w sezonie ;)

Przed przekroczeniem autostrady zjechałem w nową dla mnie drogę, trochę nie fajną dla szosy ale przejezdną i wytoczyłem się w Mokrzysce tuż przy skręcie na Szczepanów.

Od weekednu mróz i śnieg. Na ile? czy w ogóle? zobaczymy. Góral dalej stoi bez przerzutki :/