Maj, 2012

Sobota, 19 maja 2012

Dworek w Dołędze ?

Piękna pogoda więc wybrałem się na wycieczkę. Początek jak zwykle przez Sufczyn, Biadoliny, Bielcza i w kierunku Borzęcina.

Postanowiłem pojechać dalej drogą przez Borzęcin i dojechać do głównej. Tam skręciłem w lewo i wjechałem do Rylowej. Po jakimś czasie zawróciłem jednak i skręciłem w lewo bo uwagę przykuł znak 'dworek jakiś tam w Dołędze', pomyślałem, że fajnie będzie wyglądać w bikestatsie jak taką fotkę dworka wrzucę więc pojechałem;p

Niestety żadnego dworka nie znalazłem, jedynie dziury jak pieron w drodze :D. Więc zawróciłem i wróciłem do Borzęcina. Tam jak zwykle, na przyborów, a potem trochę inaczej niż zwykle przez Szczepanów.
Powrót jakżeby inaczej, przez Maszkienice, Wolę D., i Dębno :)
Piątek, 18 maja 2012 Kategoria Szosa

Na działkę i z powrotem 3

na działkę i z powrotem
Piątek, 18 maja 2012 Kategoria Szosa

40 kilometrów

Udało się w końcu trochę więcej pojeździć. Wyruszyłem po 13 w kierunku Dołów i szybko zauważyłem problem: rozregulowała się przednia przerzutka :/. Na najmniejszych dwóch koronkach (15,16) łańcuch ocierał o przedni wózek. Moje próby naprawienia tego dały odwrotny skutek więc dałem spokój i pojechałem dalej przy okazji ćwicząc do końca trasy jazdę z większą kadencją :P.

Skręt w lewo i podjazd pod Godów, następnie trudny (dziury) zjazd do Łysej Góry. Z Łysej standardowo do Sufczyna, światła na skrzyżowaniu z E4, w lewo na Biadoliny Szlacheckie. Jak zwykle w miarę szybki przejazd przez Perłę i Biadoliny, przetoczenie się po budowie autostrady i już jestem w Bielczy.

Z Bielczy pojechałem w kierunku Wokowic czyli krótszy wariant stałej trasy. W Wokowicach w lewo na Sterkowiec i powrót przez Maszkienice, Wolę i Dębno. Dokręcenie do 40 w Porąbce i zjazd do domu.

Zastanawiam się kiedy i gdzie jeżdżą inni kolarze, bo dawno żadnego nie spotkałem po drodze... Może w weekend prędzej :)

Dystans wyszedł 40,4km, max 53km/h z Godowa do Łysej, na płaskim max 48km/h gdzieś za Bielczą w pogoni za tirem ale odjechał i 48km/h w Dębnie żeby przepalić się trochę.
Poniedziałek, 14 maja 2012 Kategoria Szosa

Godów + trening interwałowy

Po zajęciach, wjechałem sobie na Godów i zjechałem do Dębna żeby zobaczyć szkody po rajdzie jakimś samochodowym. Potem na prostej kilka interwałów. Niesamowite jak w kilka minut można się kompletnie zamęczyć. 5 minut po przyjeździe po schodach nie mogłem zejść przez efekt 'miękkich kolan'. Mam nadzieję, że coś ten trening da...
Niedziela, 13 maja 2012 Kategoria Szosa

Walka z wiatrem

brrr połowa Maja, a tu takie jaja w pogodzie. Wczoraj rano szedłem na mecz +24 stopnie, wracam z meczu: +12 stopni... Dziś już od rana chłodno i wietrznie.

Potrzeba pokręcenia jednak większa więc mimo wszystko wyjechałem. Warunki do jazdy ciężkie, zimno i wiatr w twarz bardzo utrudniały jazdę więc tylko 35 km dziś, ale za to intensywnie bo pod wiatr
Piątek, 11 maja 2012 Kategoria Szosa

krótki wypad

Ależ dziś upał, ale na rowerze przyjemnie. Krótko, może dojdzie jeszcze 20 potem (na działkę i z powrotem). Sprinta sobie zrobiłem krótkiego (49,5km/h) i dochodzę do wniosku, że 15 zębów na najmniejszej koronce to zdecydowanie za dużo, z górki młynek, na sprincie młynek. Niestety raczej trudno będzie znaleźć wolnobieg pasujący moim wymaganiom :) no i koszty ;)...

W Maszkienicach właśnie położyli nową warstwę asfaltu i trochę się przestraszyłem jadąc po tym, bo opony chciały koniecznie się przykleić i zostać.
Środa, 9 maja 2012 Kategoria Szosa

Wieczorne kręcenie po okolicy 3

Na koniec dnia lekko i przyjemnie :)
Środa, 9 maja 2012 Kategoria Szosa

zamiast wf'u

To naprawdę niedorzeczne żeby o godzinie 17:00 mieć na studiach WF. Zajęcia kończę o 14:30 i 2,5 godziny włóczę się po mieście żeby wyczekać na wf, na którym 3 grupy ledwo się mieszczą, a w grupie jest tyle osób, że przykładowo grając w nogę jedna drużyna gra jakieś... 15 minut (1:30h trwa wf). I oczywiście z wszystkich przedmiotów to wf najbardziej daje w dupę jeśli chodzi o nieobecności. Śmiech.

Dziś skończyłem zajęcia o ... 8:20 więc byłym głupi jakbym czekał do 17 :). Zamiast tego powrót do domu i wf zrobiłem sobie sam. Na rowerze rzecz jasna :).

30 km, podjazd pod Bocheniec, kilka interwałów, sprint na hopce, rozjazd i fajnie :). Nie miła niespodzianka w Wokowicach: koło budowy autostrady nie wiem czy próbowali drogę myć wodą czy coś się wylało ale kilkaset metrów wody zmieszanej z błotem na asfalcie. Przetoczyłem się 10 na godzinę ale i tak usyfione wszystko :|.

Za to miła niespodzianka w Sterkowcu: nówka asfalt. Teraz od '4' prawie do torów w Sterkowcu jest nowiutki, pachnący asfalt :)

Jak jeszcze od Sterkowca do Brzeska (przez Jadowniki) zrobią to będzie już idealnie :)
Wtorek, 8 maja 2012 Kategoria Szosa

chłodno...

Upały wracajcie! Kurcze już wolałem nawet te +30, niby dziś +15 ale zimno jak się jedzie mimo długich spodni i bluzy.

Tak się wybrałem pokręcić jako, że na uczelnie nie raczyłem pojechać.
Doszły nowe bidony to je przetestowałem :P

Dobrze mi się podjeżdżało dziś, nawet w Dębnie z blatu cały podjazd co mi się nie zdarza ;)
Poniedziałek, 7 maja 2012 Kategoria Szosa

Trening siła

Przeschło więc zrobiłem sobie trening siłowy, interwały: 10sek maks, 10sek odpoczynek, trzeba trochę popracować :). W Piątek może zrobię podjazdy.