Środa, 19 czerwca 2013 Kategoria Szosa

Awaria ;/

Wyjechałem bez planu co do trasy. Najpierw więc dawno nie odwiedzany Borzęcin. W Bielczy coś zaczęło piszczeć, za chwilę cip poszło kółeczko od przerzutki (odkręciło się). Jednej części nie znalazłem ale udało się skręcić i wrócić do domu.
meh...

piszczały bo był syf owszem. Ostatnio je wyczyściłem i już była cisza, ale za to musiałem nie dokręcić albo coś :P

Szkoda swoją drogą bo fajnie mi się jechało dziś, parę dyszek więcej chciałem dorzucić, a tu klapa.

To, że Grzesiek ma kopyto to ja dobrze wiem, a jeszcze narzeka, że słabo :D
- 20:32 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj
Musiało się łożysko ślizgowe zabrudzić i zblokować w kółku. Stąd się wykręciło i bęc.
PsYhOl
- 20:03 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj
A mówiłem Ci ostatnio, że te kółka Ci coś za bardzo piszczą ;> Straszyłeś przy zmianie przełożenia. My dzisiaj z Grześkiem się dobiliśmy. Gość ma kopyto ;)
- 20:02 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj
widać przerzutki aż same się kręcą do jazdy :P ja zazwyczaj przymusowo widzę czy jest ok przy czyszczeniu napędu, czyli prawie codziennie więc nie mam obaw :)
- 19:59 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj
PsYhOl
- 19:56 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj
Zachowałem zniszczoną przerzutkę od górala, jutro sprawdzę czy części spasują, ale na oko jak patrzyłem to powinny być ok :)

co ciekawe rok temu miałem taką samą awarię, nie wyciągnąłem wniosków najwidoczniej ;) od dziś za każdym razem będę sprawdzał ;]
- 19:43 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj
ciekawe, naprawdę ciekawe. Przed jazdą trzeba sprawdzać każdą śrubkę. Mam starą przerzutke Altusa więc części mogę oddać ale nie wiem czy spasują ;/
- 18:43 środa, 19 czerwca 2013 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ibezm