Niedziela, 2 czerwca 2013 Kategoria Szosa

Lipnica, Wiśnicz

Odliczanie do maratonu Galicja rozpoczęło się. Zostaje już 6 dni. Dziś nie padało więc wybrałem się zapoznać z samą końcówką maratonu czyli odcinkiem Iwkowa - Nowy Wiśnicz. Plan był ambitny, miało być około 100km i sporo przewyższenia ale już w Złotej dopadła mnie spora ulewa i postanowiłem modyfikować trasę. Pojechałem więc ze Złotej do Gnojnika i dalej do Gosprzydowej omijając spory kawał drogi i górek. Wyjechałem przed Lipnicą i już byłem na szlaku maratonu. W Lipnicy się trochę zapędziłem i pojechałem w złym kierunku ale bardzo szybko zczaiłem, że coś jest nie tak :P
Droga do Wiśnicza dość dobra, będzie trzeba zachować ostrożność jedynie w kilku miejscach. W samym Wiśniczu trochę pobłądziłem ale chyba trafiłem na drogę, gdzie usytuowana będzie meta :).
Po sprawdzeniu wszystkiego pojechałem do domu, kierując się na Lipnicę Dolną i dalej Kobyle. Dobra droga i szybko znalazłem się 'na swoim' w Uszwi. W Brzesku jeszcze przerwa na lody :D i do domu obserwując uważnie ciemną chmurę. W samym Szczepanowie dałem po korbach bo coś zaczynało kropić i tak przeleciałem pół wsi miasta 52km/h :D