Czwartek, 28 marca 2013 Kategoria Szosa

Ostatnie kilometry tej zimy

Słońce mnie zrobiło w ciula trochę. Najpierw raniutko nie dało mi spać, potem całe przedpołudnie zachęcało żeby wyjść pojeździć. I dałem się nabrać. 10 minut po wyjeździe oczywiście się zachmurzyło, suche asfalty zmieniły się w mokre i zaczęło wiać zimnym wiatrem. Jakie to typowe ostatnio... W podłym nastroju zrobiłem 26km i postanowiłem nie jeździć szosą dopóki pogoda nie zrobi się normalna. Mam nadzieję, że do Maja uda się wyjść......

Globalne ocieplenie i te sprawy. Ale lipa teraz, w sumie asfalt wydaje się suchy, a jak się trafi mokry odcinek to od stóp do głów w chlapie... Ja mam teraz tylko oponę w teren w domu, chciałem dziś zjechać z asfaltu a tam taki śnieg i chlapa że miota mną jak szatan i ujeździć bardzo ciężko... Pasowało by tak żeby do soboty stopniało wszystko i słoneczko wyszło, ale prognozy tego nie potwierdzają :((
- 16:32 czwartek, 28 marca 2013 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mobse