Piątek, 30 listopada 2012 Kategoria Góral

PKP po raz kolejny :)

Kolejny wypad na fotki pociągów, tym razem ze statywem. Po otwarciu autostrady trzeba było już lekko okrężnie przez wiadukt zamiast na przełaj przez szosę.

EZT do Rzeszowa w oddali

Jakiś IC, tu miałem stracha bo stałem dość blisko, a zapierniczał szybciej niż sprinterzy przed metą :P

Tego się nie spodziewałem :) perełka ;)

"Kibelek" w stronę Brzeska, jego się spodziewałem i nawet czekałem na niego bo się spóźnił

KOlejny niespodziewany gość: towar w stronę Tarnowa :)

no i ja
  • Sprzęt MTB

No ja coś słyszałem o 2014 czy nawet 2015 więc nie prędko. Po remoncie to ja bym rozważał codzienne dojazdy do Krakowa bo wtedy byłoby to opłacalne.

No i kurteczka Ferrari bardzo fajna :)
- 09:11 sobota, 1 grudnia 2012 | linkuj
O,proszę hobby podobne do mojego.
Jest nas więcej na BS,to dobrze...
VSV83
- 04:49 sobota, 1 grudnia 2012 | linkuj
dokładnie, teraz na stacje w Sterkowcu spacerkiem 20 minut także nie ma źle ;] Szkoda tylko, że remont jeszcze trwa bo wizja 15 minutowej jazdy do Trn jest bardzo ciekawa... ale jeszcze sobie pewnie poczekamy
- 23:06 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj
O Proszę, to ja ostatnie 3 lata swojego życia spędziłem 100 metrów od PWSZ-ki. W sumie to wcale się nie dziwię, bo busami to jeszcze gorzej by było, no a jak teraz masz PKP tak blisko to tym bardziej :) Z Porąbki było mniej opłacalne przebijać się pod tory.
- 22:42 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj
PWSZ Tarnów, Informatyka Stosowana, 2 rok ;)

na PKP raczej nie narzekam bo pociągiem jadę teraz ok. 28-30 minut, a jak jeździłem busami to minimum 40 minut trwała jazda. Natomiast niestety zrąbali mi z deka rozkład od 9.12 no i mniej połączeń ma być ;/ ale ze zmiany bus -> pociąg jestem zadowolony, nie powiem ;)
- 22:31 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj
To ja pkp tylko w poniedziałki i w piątki na szczęście. Z tego co zaobserwowałem to średni czas jazdy do Tarnowa to teraz ok 2:15 min a od przyszłego tygodnia będzie jeszcze gorzej, do tego dojazd do Zawady i dziennie bym na sam transport tracił dobre 5-6 godz.

Tak z ciekawości :P Gdzie i co studiujesz ?
- 22:24 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj
o proszę :D.

ja ostatnio miałem przyjemność jechać tym ładnym pociągiem, fajna sprawa :). Natomiast mniej fajne są opóźnienia, szczególnie poranne kursy: jeżdżę PKP od 2 tyg. a dwa razy pociąg o 7:13 przyjeżdżał o 7:45 (zajęcia od 8:00). Na szczęście rano mam wykłady i w sumie rzadko jeżdżę ;]
- 21:24 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj
Chyba coś przy torach majstrowałeś bo stałem dziś ponad godzinę za Sterkowcem z powodu awarii rozjazdu torów. Nie ładnie tak ludziom uprzykrzać życie :P Ale przynajmniej miałem ten żółty ładny pociąg :)
- 21:16 piątek, 30 listopada 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa luzla