Piątek, 27 kwietnia 2012 Kategoria Szosa

pół setki na początek weekendu Majowego

Miało być krócej i w całkiem inną stronę :). Przejchałem się do Borzęcina w celach dalszego poznawania okolic. bardzo miło zaskoczyła mnie droga: z Bielczy do Borzęcina super asfalty, tak samo przez cały Borzęcin i kawałem w kierunku Przyborowa. Dalej trochę gorzej ale nie tragicznie.

W Borzęcinia super stadion się buduje, tylko pozazdrościć mieszkańcom fajnego obiektu.
Źle skręciłem i zamiast z Przyborowa do Szczepanowa, pojechałem z Przyborowa przez Łęki do Wokowic.

Powrót do domu przez Maszkienice i Wolę D. mijanka z innym kolarzem szosowcem :), rozjazd i dom.

Dziś może w końcu cyknę lepsze foty sprzętu.

właśnie widziałem niedawno, wpakowałem się tam nie potrzebnie i szybko zawróciłem ;) w ogóle wszędzie gdzie trzeba autostradę przeciąć jest tragicznie, szczególnie dla kolarzówek :/
- 13:57 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj
No to ładnie już zaczynasz :):) Droga miedzy bielczą a dębnem nie polecam tam jest masakra przez budowę autostrady
DARIUSZ79
- 13:27 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eczet