Niedziela, 17 marca 2019

23. Jak w lecie!

5 miesięcy i 3 dni musiało minąć żeby znów przekroczyć 100km. Dzisiaj nie mogło się skończyć inaczej. Wyjechałem bez konkretnych planów - po kilkunastu minutach dogadałem się jednak z Marcinem, a wraz z nim zjawiło się jeszcze dwóch kolejnych kolegów więc nagle z samotnej jazdy zrobiła się mini ustawka. Polecieliśmy więc na pagórki tempem bardzo różnym. Pod Jaworskiem aż się zatrzymaliśmy bo Tatry były jak na wyciągnięcie ręki. Takiej widoczności dawno nie było! Po zjeździe rozdzieliśmy się trochę, zostałem z Marcinem. Pokręciliśmy więc trochę po płaskim Borzęcinie, zanotowałem też widoczność na Tatry z bardzo płaskiej Bielczy. Na koniec odprowadziłem Marcina do Brzeska i jakoś było mi mało więc poleciałem na Jadowniki. Tam jedyny słuszny skręt w prawo na Bocheniec. Znów wielkie wow z góry więc decyzja o wjeździe na Godów była formalnością. Na szczycie dobre kilka osób stało i się gapiło na Tatry :D Z Godowa już tradycyjną trasą do domu. Cóż za fantastyczny dzień. Jest też pierwsza opalenizna :D