Wtorek, 31 stycznia 2017 Kategoria Szosa

9. Do Brzeska // Podsumowanie Stycznia

Wybrałem się do kolegi do Brzeska. Brak auta więc pojechałem rowerem. Nawet w miarę ok pod względem pogody.

I koniec Stycznia, najgorszego miesiąca roku. Ciągnie się niemiłosiernie długo. Jest zimny, ciemny i ponury. Ten był wyjątkowo fatalny - syberyjskie mrozy, lód i koszmarny smog. Przełożyło się to naturalnie na rower - zanotowałem jedynie 9 aktywności rowerowych co jest ilością śmiesznie niską. Przejechałem 229km co plasuje ten Styczeń na przedostatnim miejscu, gorszy był tylko mój pierwszy rowerowy styczeń (2012r.) gdy przejechałem 80km. Najdłuższą jazdą była ta w Nowy Rok - 47km.

Prognozy pogody nie są optymistyczne, przynajmniej pierwsza połowa Lutego zapowiada się wciąż zimowo. W zasadzie już od ponad 4 miesięcy jest po prostu zimno i mam tego serdecznie dość. Można pierdolić o tym jaka zima jest piękna i w ogóle, do mnie już to nie przemawia. Jest zimno i nieprzyjemnie i nawet piękne widoki oraz narty nie odmienią mojego stosunku wobec tej pory roku.